Temata aktualitāte: Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2.Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa izpēti.
3.Analizēt mārketinga vidi.
4.Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5.Veikt aptauju, lai noskaidrotu kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.
6.Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai.
7.Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas.
8.Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem.
Pētāmais objekts: Akciju sabiedrība (turpmāk darbā A/S) „Drogas”.
Pētījuma priekšmets: A/S „Drogas” mārketinga sistēma.
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, anketēšana.…