Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:139272
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Mārketinga komplekss    7
2.1.  Prece    7
2.2.  Preces cena    9
2.3.  Vieta    11
2.4.  Virzīšana    12
3.  Mārketinga vides analīze    16
3.1.  Mikrovide    16
3.2.  Makrovide    19
4.  Klientu servisa novērtējums    23
5.  Klientu apmierinātības līmeņa novērtējums    25
7.  Konkurentu novērtējums    31
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    35
  Izmantotie avoti    37
  PIELIKUMI    38
Darba fragmentsAizvērt

Temata aktualitāte: Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veic uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdod un kāda ir šīs produkcijas potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Prakses mērķis: sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību komerczinību jomā.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot, izprast un raksturot uzņēmuma darbības virzienus.
2.Veikt uzņēmuma mārketinga kompleksa izpēti.
3.Analizēt mārketinga vidi.
4.Novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5.Veikt aptauju, lai noskaidrotu kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un, vadoties pēc aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai.
6.Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt organizācijas aptvertos tirgus segmentus, noteikt kāds tirgus segments vēl nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību darbības paplašināšanai.
7.Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas.
8.Sagatavot prakses atskaiti par veiktajiem prakses uzdevumiem.
Pētāmais objekts: Akciju sabiedrība (turpmāk darbā A/S) „Drogas”.
Pētījuma priekšmets: A/S „Drogas” mārketinga sistēma.
Pētījuma metodes: Empīriskā, teorētiskā, anketēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties