Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Bankas, finanses, vērtspapīri
AS DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana-
AS DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana
Prakses atskaite19 Bankas, finanses, vērtspapīri, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | ||
1. | A/S DNB bankas vispārīgais raksturojums un darbības rādītāju analīze | |
1.1. | A/S DNB bankas apraksts | |
1.2. | Bankas stratēģija un finanšu rezultāti | |
1.3. | Bankas darbinieku raksturojums | |
2. | A/S DNB bankas Jūrmalas filiāles darba efektivitāte | |
2.1. | Jūrmalas filiāles apraksts | |
2.2. | Jūrmalas filiāles sniegto pakalpojumu kvalitāte | |
2.2.1. | Problēmas ar maksātnespējīgajiem klientiem | |
3. | A/S DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana | |
Secinājumi un priekšlikumi |
Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. DNB Banka tika dibināta 1989. gada 26. jūnijā kā Rīgas Komercbanka. 1991. gada 6. septembrī tā tika reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā kā akciju sabiedrība.
2. DNB Banka, jo tā ir viena no vadošajām universālajām bankām Latvijā. Pēc tās aktīviem un izsniegtajiem kredītiem DNB Banka ir ceturtā lielākā banka Latvijā. DNB ir lielākā finanšu grupa Norvēģijā.
3. Veicot novērošanas metodi autore secina, ka filiālei ir jāsamazina kļūdu skaits darbībās. Labojot pieļautās kļūdas, darbinieki nelietderīgi patērē laiku, ko varētu pielietot, veicot citas darbības. Laika trūkuma dēļ klientu apkalpošanas speciālistiem bieži pietrūkst laiks, lai zvanītu kredītnemaksātājiem, bet tā ir liela problēma gan bankai, gan kredītnemaksātājiem
4. Kopējais fizisko personu kredītspeciālista patērētais laiks sastāda 6.06 stundas. Darba dienas garums ir 8 stundas, savukārt, klientu apkalpošanai tiek veltītas 7 stundas. Tas nozīmē, ka fizisko personu kredītspeciālistiem vidēji paliek pāri 1stunda un 50 minūtesTiek secināts, ka speciālistiem ir laiks, lai veiktu citu pienākumus.
5. Kopējais juridisko personu kredītspeciālistu patērētais laiks sastāda 295 minūtes jeb 4.90 stundas. Tas nozīmē, ka šim speciālistam paliek pāri 2,10 stundas. Juridisko personu seciālistam atliek laiks arī veikt citus darbus kā piemēram zvanīt kredītnemaksātājiem
Balstoties uz veikto pētījumu tika izdarīti sekojoši priekšlikumi:
1. Viens klientu apkalpošanas speciālists stādās tikai ar juridiskām personām, bet otrs tikai ar fiziskām, tādā veidā varētu daudz labāk un efektīvāk strādāt klientu apkalpošanas speciālisti, jo katrs būs profesionālis attiecīgajā tēmā, nevis darbinieks tiks pārslogots, jo jāzin ir viss un var kaut ko sajaukt, bet šādā veidā viss tiktu izdarīts daudz efektīvāk.
2. Ir būtiski noskaidrot nemaksāšanas iemeslus jau no paša sākuma, lai ātri nonāktu pie risinājuma. Jo kredītnemaksātāji bieži vien vilcinās un nenāk uz banku risināt savas problēmas saistībā ar paņemto kredītu. Tāpat arī juridsko personu speciālistam atliek laiks, lai zvanītu un piesaistītu bankai jaunus klientus.
3. Pieņemt darbā jaunu kasieri. Jaunās kasieries pienākumos varētu būt arī jaunu klientu kontu atvēršana un karšu izniegšana vai arī zvani kredīnemaksātājiem un piesaistīt jaunus klientus, lai klientu apkalpošanas speciālistes var veikt savu darbu efektīvāk un bez kļūdām.
4. Pieņemot jaunu filiāles vadītāju, darbiniekiem būtu daudz vieglāk koncentrēties saviem tiešajiem darba pienākumiem un pildīt tos kvalitatīvāk un efektīvāk.
5. Izvērtējot visus 3 risinājumus, autore secina, ka vislabākais un efektrīvākais risinājums būtu 1. Risinājums, jo klientu apkalpošanas darbs tiktu veikts efektīvāk, jo klientu apkalpošanas speciālisti netiktu noslogoti tik daudz un nepieļautu tad tik daudz kļūdas savās darbībās, kā arī bankai tas būtu visizdevīgākais, jo nebūtu papildus jāpieņem jauns darbinieks.
…
Autores darba mērķis ir izstrādāt prieksļikumus DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošanai. Lai sasniegtu šo mērķi tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1) analizēt A/S DNB bankas darbību un Jūrmalas filiāles darbību; 2) analizēt A/S DNB Jūrmalas filiāles darbību; 3) izstrādāt priekšlikumus Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošanai; 4) izdarīt secinājumus un priekšlikumus Autores darbā tiks analizēta tikai klientu apkalpošanas speciālistu darba efektivitāte, nevis visas Jūrmalas filiāles efektivitāte.
-
AS DNB Jūrmalas filiāles darba efektivitātes uzlabošana
Prakses atskaite19 Bankas, finanses, vērtspapīri, Uzņēmējdarbība, Vadība
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
-
Darba drošība un aizsardzība
Prakses atskaite18 Vadība, Uzņēmējdarbība, Darba drošība, aizsardzība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Darba drošība un aizsardzība
Prakses atskaite augstskolai18
TOP 500 -
Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai15
-
Prakses darba atskaite Southwestern kompānijā
Prakses atskaite augstskolai33
Novērtēts! -
Darba aizsardzība SIA "XXX"
Prakses atskaite augstskolai29
Novērtēts!TOP 500 -
Darba aizsardzība
Prakses atskaite augstskolai10