-
A/s "Baltijas Izaugsmes Grupa"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums vispārīgs raksturojums | 4 |
2. | Uzņēmuma darbības un vadīšanās procesu izpēte, analīze un novērtēšana | 7 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un SVID analīze | 7 |
2.2. | Uzņēmuma arējas vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un faktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšana analīze | 10 |
2.3. | Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze | 14 |
2.4. | Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet no uzņēmuma lieluma | 15 |
2.5. | Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte | 16 |
2.6. | Dokumentu plūsmas uzņēmumā izpēte, analīze | 8 |
2.7. | Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tas aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze | 20 |
2.8. | Uzņēmuma lietoto datorprogrammu izpēte | 22 |
2.9. | Uzņēmuma izmantojamo datu bāzu izpēte | 22 |
2.10. | Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums , produktu dzīves cikla izpēte un analīze | 23 |
2.11. | Sniegto pakalpojumu uzskaites kartība | 24 |
2.12. | Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā | 24 |
2.13. | Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte | 25 |
2.14. | Uzņēmuma iekšējas un arējas finansēšanas avotu izpēte | 25 |
2.15. | Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums | 25 |
2.16. | Uzņēmuma lietoto marketinga kanālu komunikācijas, kanālu izpēte un novērtējums | 26 |
2.17. | Uzņēmuma produktu pārdošanas metožu izpēte un analīze | 26 |
2.18. | Izmaksu struktūra | 27 |
2.19. | Uzņēmuma izaugsmes iespējas | 27 |
2.20. | Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze | 27 |
2.21. | Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā | 28 |
2.22. | Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu uzņēmumā izpēte | 28 |
2.23. | Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze | 29 |
3. | Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte | 31 |
3.1. | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām: uzņēmuma izmantoto finanšu pakalpojumu, sadarbības izpēte un novērtējums | 31 |
3.2. | Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībā pielietojamo metožu izpēte, uzņēmuma kontu plānu izpēte | 31 |
3.3. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte | 33 |
3.4. | Uzņēmuma nomaksāto nodokļu aprēķināšanas un uzskaites kartības izpēte un analīze | 33 |
3.5. | Uzņēmuma gada pārskats, izpēte | 33 |
Secinājumi un priekšlikumi | 38 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 39 |
Gada laikā uzņēmuma pašu kapitāls ir palielinājies par 70% un 2007.gada beigās sastādīja 2.7 milj. LVL., salīdzinājumam - 2006.gada beigās pašu kapitāls sastādīja 1.5 milj. LVL.
Analizējamā periodā aizņemtais kapitāls arī strauji palielinājās, to var izskaidrot ar izsniegto aizdevumu summas pieaugumu un uzņēmuma paplašināšanos.
Aizņemtā kapitāla summa uz 2007.gadā 31.decembri sastādīja 38,3 milj. LVL. Aizņemto kapitālu veido mātes uzņēmuma AS “Balti Investeeringute Grupi Pank” kapitāls.
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” ir strauji augos un draudzīgs uzņēmums, par ko liecina gan darbinieku un filiāļu skaits, gan atsauksmes no klientiem.
2. AS „Baltijas Izaugsmes Grupas” vadība ir izstrādājusi kredītpolitiku, kura tiek nepārtraukti kontrolēta.
3. Sabiedrībā tiek īstenota centralizēta pārvalde, uzņēmuma galveno lēmumu pieņemšana notiek sadarbojoties valdes priekšsēdētājam ar galveno Igauņu uzņēmuma valdes priekšsēdētāju, gala lēmumi tiek pieņemti uzņēmuma padomē, kas sastāv no tīs Baltijas valstu valdes priekšsēdētājiem.
4. Uzņēmuma aktivitātes un pasākumi vienmēr versti uz konkrētu auditoriju, īstenojot un aizstāvot teicienu - draudzīgākie kredīti it pieejami tieši uzņēmumā AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”, kā arī veicinot uzņēmuma lojalitāti pret klientiem.
5. Uzņēmums ir jauns un jau šobrīd ir radījis stabilu vietu sev kredītkompaniju vidū, tādejādi nodrošinot savu klientu skaitu un uzticību, ka arī darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu, kas liecina, ka uzņēmums ir izvelējies pareizo taktiku sava uzņēmuma mērķa sasniegšanai un realizācijai.
Priekšlikumi
1. Veikt izpēti, kuros Latvijas rajonos ir visnepieciešamāk atvērt jaunas filiāles, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku jauno un esošo klientu interešu apmierināšanu.
2. Veikt nepieciešamus darbus, lai varētu papildināt AS „Baltijas izaugsmes Grupas” personālu visos Latvijas reģionos.
3. Informēt klientu par iespējam, kādas piedāvā AS „Baltijas izaugsmes Grupas” kredīti, organizēt dažādus labdarības pasākumus, piedāvāt dažādas akcijas esošiem klientiem.
4. Nodrošināt darbiniekus un filiāles ar labu n jaudīgu tehniku, kas nodrošinātu ātru un kvalitatīvu apkalpošanu.
5. Veikt pārrunās ar saviem sadarbības partneriem, par iespējam uzlabot un paātrināt klientu apkalpošanu.
6. Vairāk pievērsties uzņēmuma tēla pilnveidošanā, ar dažādiem sabiedrisko attiecību un mārketinga pasākumiem, radot pēc iespējas lielāku atpazīstamību kredītkompaniju vidū, saglabājot sākotnējo tēlu par draudzīgiem un ātriem kredītiem.
…
Ievads 3 1. Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums vispārīgs raksturojums 4 2. Uzņēmuma darbības un vadīšanās procesu izpēte, analīze un novērtēšana 7 2.1. Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un SVID analīze 7 2.2. Uzņēmuma arējas vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un faktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšana analīze. 10 2.3. Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze 14 2.4. Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet no uzņēmuma lieluma. 15 2.5. Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte 16 2.6. Dokumentu plūsmas uzņēmumā izpēte, analīze 18 2.7. Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tas aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze 20 2.8. Uzņēmuma lietoto datorprogrammu izpēte 22 2.9. Uzņēmuma izmantojamo datu bāzu izpēte 22 2.10. Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums , produktu dzīves cikla izpēte un analīze 23 2.11. Sniegto pakalpojumu uzskaites kartība 24 2.12. Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā 24 2.13. Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte. 25 2.14. Uzņēmuma iekšējas un arējas finansēšanas avotu izpēte. 25 2.15. Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums 25 2.16. Uzņēmuma lietoto marketinga kanālu komunikācijas, kanālu izpēte un novērtējums 26 2.17.Uzņēmuma produktu pārdošanas metožu izpēte un analīze 26 2.18. Izmaksu struktūra 27 2.19. Uzņēmuma izaugsmes iespējas. 27 2.20. Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze. 27 2.21. Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā 28 2.22. Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu uzņēmumā izpēte 28 2.23. Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze. 29 3. Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte 31 3.1 Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām: uzņēmuma izmantoto finanšu pakalpojumu, sadarbības izpēte un novērtējums 31 3.2 Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībā pielietojamo metožu izpēte, uzņēmuma kontu plānu izpēte. 31 3.3 Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte 33 3.4 Uzņēmuma nomaksāto nodokļu aprēķināšanas un uzskaites kartības izpēte un analīze 33 3.5 Uzņēmuma gada pārskats, izpēte 33 Secinājumi un priekšlikumi 38 Bibliogrāfisko norāžu saraksts 39
- A/s "Baltijas Izaugsmes Grupa"
-
AS "Hansabanka" prakses atskaite
Prakses atskaite74 Bankas, finanses, vērtspapīri, Uzņēmējdarbība
- AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!AS "Hansabanka" prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai74
-
AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
Prakses atskaite augstskolai73
Novērtēts! -
A/S “Latvijas Krājbanka”
Prakses atskaite augstskolai47
-
A/S "Hansabanka"
Prakses atskaite augstskolai62
Novērtēts! -
Prakses uzņēmumā SIA „KARLSHOLMA GRUPA”
Prakses atskaite augstskolai14
Novērtēts!