Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:288526
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, visas aprūpes problēmas bija viena ar otru saistītas un, risinot vienu, tika atrisināta arī cita.
Iegūtā informācija aprūpes veikšanai man bija pietiekoša, jo gan pacients, gan tuvinieki bija atklāti un nepieciešamā aprūpe tika pārrunāta ar ārstējošo ārstu, kur tika sniegta visa izsmeļošā informācija. Tas ļoti atviegloja darbu ar pacientu.
Manuprāt, pacients novērtēja manu darbu ļoti labi, jo nepārtraukti skanēja pateicības vārdi un pacients labprāt kontaktējās ar mani un kopā mums izdevās sasniegt ļoti labus rezultātus. Pacients bija ļoti apmierināts ar ārstēšanas rezultātu, jo visas problēmas, kas viņu traucēja iestājoties, tika atrisinātas un tika dotas rekomendācijas tālākai dzīvei ārpus stacionāra.
Aprūpes laikā komplikāciju un blakusefektu nebija.
Ar aprūpes plāna palīdzību es varēju katru dienu novērtēt pacienta stāvokli un salīdzināt to ar iepriekšējiem novērojumiem. Novērtējot pacientu iestāšanās un izrakstīšanās dienā, esmu sapratusi, ka aprūpes plāns bija labi izstrādāts un šim pacientam es neko nemainītu aprūpē, jo tas parādīja labus rezultātus.
Stacionārā pacienta aprūpē visiem iesaistītiem cilvēkiem ir liela nozīme. Šajā gadījumā ģimene sniedza lielu atbalstu, ārstējošais ārsts pareizi un rūpīgi izstrādāja terapiju un skaidri deva norādījumus, kurus pildīju es un māsu palīgi. Kopā esam sasnieguši labus rezultātus.
Tā kā viss ārstēšanai nepieciešamais stacionārā bija pieejams, problēmas nekas nesagādāja. Visas zāles, instrumenti un izmeklējumi bija pieejami.
Savukārt manas zināšanas un iemaņas visvairāk man palīdzēja veicot manipulācijas
(katetru ielikšana, medikamentu ievade u.c.), sekojot pacienta stāvoklim, jo problēmu gadījumā es varētu nekavējoties ziņot ārstam, protams, saskarsmes iemaņas palīdzēja dibināt kontaktu ar pacientu un viņa tuviniekiem.
Aprūpes laikā iemācījos sarunāties ar pacientu, izprast un definēt galvenās problēmas, risināt dažādas problēmas.
Šajā aprūpes laikā bija ļoti interesanti strādāt ar pacientu no iestāšanās brīža līdz viņa izrakstīšanai no stacionāra, jo viss aprūpes process tika veikts ar lielu interesi un vislielākais gandarījums ir redzēt kā pacients priecīgs aiziet mājās ar pateicības vārdiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties