Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:885593
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Apdzīšanas manevra drošības nodrošināšana    4
3.  Efektīvas bremzēšanas piemēri    6
4.  Vadāmības saglabāšanas pagriezienā    8
5.  Secinājumi    10
6.  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Manas prakses darba uzdevums ir apskatīt efektīvas bremzēšanas metodes, apdzīšanas manevra drošības nodrošināšanu un vadāmības saglabāšanu pagriezienā. Šīs prakses mērķis ir izprast apdzīšanas manevru drošības pārkāpšanu un paredzētajiem sodiem administratīvo pārkāpumu kodeksā.
Mūsdienās īpašu nozīmi ir ieguvusi ceļu satiksmes drošība, lai to līmeni paaugstinātu ir jāatrisina tiesiska, ekonomiska, medicīniska, inženiertehniska rakstura jautājumus. Galvenais faktors, kas nosaka visu šo pasākumu kompleksa efektivitāti, ir ceļu satiksmes dalībnieku disciplinētības līmenis.
Satiksmes drošības sistēmu valsts regulē ar tiesiskām normām. Viens no galvenajam normatīviem aktiem – Ceļu satiksmes noteikumi, tie nosaka galveno ceļu satiksmes dalībnieku – transportlīdzekļu vadītāju, kā arī citu satiksmes dalībnieku un ar ceļu satiksmi saistītu personu uzvedības normas.
Pieredze liecina, ka ļoti daudz avāriju notiek apdzīšanas manevra laikā, tas ir ļoti grūts manevrs. Kā izturēties pret automobiļiem, kurus satiekam ceļā apdzīšanas laikā:

Nebraukt tuvu klāt priekšā braucošajam automobilim;
Nekādā gadījumā nedrīkst pēkšņi izbraukt kreisajā pusē, iekams nav novērtēts ceļš pirms apdzenamā transportlīdzekļa. Ir jāpārliecinās, vai neviens nebrauc pretim, vai varam netraucēti veikt apdzīšanas manevru un paspēt to pabeigt.
Ir ļoti svarīgi pārliecināties vai ceļš aiz mums ir brīvs. Vai tieši tajā brīdī kāds cits nav sācis manevru, lai savukārt apdzītu mūs. Vajag atcerēties! Nekad nedrīkst mainīt braukšanas joslu bez iepriekšējas pārliecināšanas, vai kāds cits transportlīdzeklis pa šo joslu netuvojas mums. Daudzas sadursmes un nereti arī smagas avārijas rodas šī noteikuma neievērošanas dēļ.
Apdzenot transportlīdzeklim ir jātuvojas ar ātrumu, kas pēc iespējas vairāk pārsniedz ātrumu, ar kādu tas brauc. Ja pirms apdzenamā transportlīdzekļa ceļš ir brīvs, bet pretim brauc citi transportlīdzekli, tad jāietur 80-100 metru distance. Kad pretimbraucošais automobilis ir tādā paša attāluma no apdzenama automobiļa kā mēs, sākam ieskrējienu. Kad atrodamies aptuveni 50 metru aiz apdzenamā transportlīdzekļa, pretimbraucošais jau ir līdzās apdzenamajam. Turpinām ieskrējienu, palaižam garām pretimbraucošo auto un tad izbraucam uz ceļa kreiso pusi, lai apdzītu priekšā braucošo transportlīdzekli.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1198037
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties