Manas pedagoģiskās kompetences analīze
Prakses laikā mana sadarbība ar bērniem izdevās ļoti labi. Mēs pratām vienoties par dažādu uzdevumu noteikumiem. Jau pirmajās dienās lielākā grupas daļa man uzdeva jautājumus, par to, kad es atkal nākšu ar viņiem rotaļāties. Dienām, kurās es vadīju nodarbības, es gatavojos ar īpašu uzmanību, lai manis gatavotās nodarbības bērniem sagādātu īpaši lielu prieku. Prakses laikā no bērniem ļoti bieži dzirdēju:,,, Audzīt, tu esi ļoti mīļa!’’ tas man sagādāju ļoti lielu prieku, un deva stimulu katru dienu padarīt arvien interesantāku. Protams, tika ievērotas visas bērnu vajadzības, gan fiziskās, gan emocionālās. Uzskatu, ka sadarbība bija veiksmīga.
Sadarbībā ar kolēģiem nekādas domstarpības neradās. Dienās, kad aizvietoju skolotāju skolotāja palīgs bija ļoti atraktīvs un atsaucīgs. Šajā grupiņā ir izcils skolotāja palīgs, kurš iesaistās visās aktivitātēs, kā arī palīdz nodrošināt tīrību un kārtību grupā. Pirmajās dienās bija nelielas neskaidrības par to, kā jāraksta grupas žurnāls, kā arī līdz šim nezināju, ka pēc brokastīm jāpiesaka cik bērni ēdīs pusdienas, taču ar nelielu kolēģu palīdzību kļuva skaidras arī šīs lietas.
Sadarbība ar vecākiem noritēja bez starpgadījumiem. Pirmajās dienās, kamēr vēl nezināju bērnu vārdus, bija nedaudz problemātiski atbildēt uz vecāku jautājumiem par to kā tajā dienā gājis konkrētajam bērnam, taču jau otrajā nedēļā tas man vairs nesagādāja problēmas. Pamanīju, ka lielākā daļa no grupas vecākiem ierodoties pēc sava bērna grib apskatīt bērna nodarbībās veidotos darbiņus, tādēļ katru dienu garderobē veidojām izstādi.
Pirmajās dienās, kad devos uz pirmsskolas izglītības iestādi lai vērotu skolotāju darbību, nonācu pie dažiem vērtīgiem problēmsituāciju atrisinājumiem, no skolotājiem ņemto piemēru pielietoju arī tajās dienās, kad strādāju ar bērniem.…