Prakses atskaite
Humanitārās zinātnes
Pedagoģija
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Vērotais latviešu valodas un literatūras stundas apraksts | 4 | |
Vērotais matemātikas stundas apraksts | 8 | |
Vērotais dabaszinību stundas apraksts | 10 | |
Vērotais sociālo zinību stundas apraksts | 12 | |
Vērotais mājturības un tehnoloģijas stundas apraksts | 14 | |
Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai | 16 | |
Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai | 17 | |
Īsais plāns matemātikas stundai | 18 | |
Īsais plāns sociālo zinību stundai | 19 | |
Īsais plāns dabaszinības stundai | 20 | |
Īsais plāns mājturības un tehnoloģijas stundai | 21 | |
Īsais plāns vizuālās mākslas stundai | 22 | |
Izvērstais konspekts latviešu valodā un literatūrā | 23 | |
Izvērstais konspekts matemātikā | 27 | |
Izvērstai konspekts sociālajās zinībās | 30 | |
Izvērstais konspekts dabaszinībās | 34 | |
Izvērstais konspekts mājturībā un tehnoloģijās | 39 | |
Izvērstais konspekts vizuālajā mākslā | 42 |
Secinājumi
Mācību un audzināšanas praksi veicu Kuldīgas novada pašvaldības Vārmes pamatskolā 2. klasē.
Mācību saturu atlasīju vadoties no klases audzinātājas ieteikumiem, jo man nebija zināma konkrēto skolēnu pieredze, zināšanu un prasmju līmenis. Plānojot mācību procesu, izvirzot uzdevumus, vadījos no katra konkrētā mācību priekšmeta standarta un programmas.
Lai sasniegtu izvirzītos uzdevumus, mācību procesā plānoju un pielietoju dažādas mācību darbības formas – gan frontālo, gan pāru, gan individuālo mācību organizācijas formu, kā arī skolēnu patstāvīgo darbību. Tāpat izmantoju arī dažādas mācību metodes un paņēmienus: manus un skolēnu stāstījumus, jautājumus un atbildes, pārrunas, demonstrējumus, darbu ar mācību grāmatu, darbu ar folkloras materiāliem, tabulu veidošanu, darba prezentāciju, skolēnu praktisku, patstāvīgu darbību, darbu ar konkrētai stundai sagatavotām darba lapām, u.c.
Katrā stundā mainīju šīs mācību organizācijas formas un metodes, lai stunda nebūtu vienmuļa un neinteresanta, lai pēc iespējas skolēnus mudinātu uz zināšanu un prasmju apguvi.
Mācību saturu un stundas tematus izvēlējos, vadoties no mācību satura plānojuma, savukārt, darba formas un metodiskos paņēmienus centos piemērot izvirzīto uzdevumu sasniegšanai.
Prakses laikā, iepazīstot skolēnu prasmes, spējas, zināšanas un pieredzi, plānojot mācību procesu, varēju izvirzīt uzdevumus, kas precīzāk atbilstu skolēnu vajadzībām, iepriekš gūtajām zināšanām un prasmēm.
…
Ievads Vērotais latviešu valodas un literatūras stundas apraksts Vērotais vizuālās mākslas stundas apraksts Vērotais matemātikas stundas apraksts Vērotais dabaszinību stundas apraksts Vērotais sociālo zinību stundas apraksts Vērotais mājturības un tehnoloģijas stundas apraksts Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai Īsais plāns matemātikas stundai Īsais plāns sociālo zinību stundai Īsais plāns dabaszinības stundai Īsais plāns mājturības un tehnoloģijas stundai Īsais plāns vizuālās mākslas stundai Izvērstais konspekts latviešu valodā un literatūrā Izvērstais konspekts matemātikā Izvērstai konspekts sociālajās zinībās Izvērstais konspekts dabaszinībās Izvērstais konspekts mājturībā un tehnoloģijās Izvērstais konspekts vizuālajā mākslā Secinājumi Izmantotie literatūras avoti un interneta resursi Pielikumi
- Aktīvā audzināšanas un mācību prakse pirmsskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Aktīvā audzināšanas un mācību prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai23
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai16
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Prakses atskaite augstskolai36
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Prakses atskaite augstskolai22
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Prakses atskaite augstskolai31