Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēniem bija jānoklausās un jāievēro izvirzītie kritēriji, lai darbs tiktu labi novērtēts. Skolēniem pirms darba sākšanas bija daudz jautājumu, kā ar vienu krāsu varēs uzzīmēt gleznu, bet sākot to darīt skolēniem patika un daži paspēja uzgleznot vairākas gleznas.
2. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
2.1. Kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi?
Skolēni paši veidoja pelēkās krāsas dažādās nokrāsas, pašiem bija jāizlemj, kur būs tumšākas un kur gaišākas nokrāsas.
2.2. Kā mana kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna sadarbības prasmju pilnveidi?
Skolēni labprāt dalījās ar saviem sajauktajiem pelēkajiem toņiem. Dalījās savā pieredzē par pelēko, kā kuram šķiet, ko un kā attēlot ziemā.
2.3. Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja radošās domāšanas prasmju pilnveidi?
Skolēni brīvi varēja darboties, pēc saviem ieskatiem, tikai bija jāatceras, ka jāglezno ziema, pārējo viņi varēja darīt kā vēlas.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Stundas sākumā tika izvirzīti kritēriji, kuri jāievēro gleznojot gleznu, stundas beigās, katrs varēja novērtēt savu darbu un klasesbiedru darbus.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?
…