PAŠVĒRTĒJUMS
Mans mērķis prakses laikā, bija izzināt un veicināt bērna attīstības spējas– sociālās, emocionālās, intelektuālās, fiziskās, domāšanas attīstību, ko arī veiksmīgi realizēju, pārliecinoties, ka jebkuras prasmes visefektīvāk var attīstīt ar rotaļspēļu palīdzību, piemērojot tās atbilstoši vecumam un bērnu attīstības līmenim, kā arī strādājot individuāli.
Manas kolēģēs izrādīja lielu pretimnākšanu, sniedzot padomus, atsauksmes manā darbā.
Strādāju ar bērniem interesantām tēmām, kas viņus labprāt motivēja darboties, iesaistīties un ar interesi izzināt vel nezināmo.
Man izdevās atrast pieeju katram bērnam, katrs varēja man uzticēties. Tajā pašā laikā bērni cienīja mani, tāpēc disciplīna manās nodarbībās bija laba. Bērni iesaistījās un izrādīja pozitīvas emocijas sadarbojoties ar mani.
Bērni bija ziņkāres pilni, spontāni, konkrēti domātāji, kas ar nepacietību grib iekļauties pieaugušo pasaulē.
Īpašu pieredzi es ieguvu kad gāju uz atklātām nodarbībām dažādu vecuma grupās. Ļoti interesanti redzēt bērnus nodarbību laikā, viņu interesi pret notiekošo, kā arī gūt pieredzi no jau profesionāliem pedagogiem, vērojot analizējot viņu novadītās nodarbības.
Veicot prakses uzdevumus, radās vēlēšanas izvirzīt sev jaunus mērķus un uzdevumus, lai turpinātu pašattīstību:
• novērot, izjautāt izglītojamos par to interesējošiem jautājumiem, vajadzībām un izstrādāt nodarbību tēmas, iekļaujot visus darbības veidus, plānot ārpus nodarbību laiku;
• organizējot mācību procesu izmantot daudzveidīgas metodes, īpašu uzmanību pievēršot individuālajam darbam ar izglītojamiem.
…