PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠANALĪZE UN PEDAGOĢISKĀS DARBĪBAS PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI KOPUMĀ
Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem prakses laikā bija laba, jo izveidojās pozitīva komunikācija ar bērniem. Bērni aktīvi iesaistījās manis vadītajās aktivitātēs un ar interesi ieklausījās manī. Vadītās aktivitātes manuprāt bija veiksmīgas, bērniem lielas grūtības nesagādāja. Nelielas problēmas sagādāja bērni, kuri nevar koncentrēties darbībai, grib skraidīt. Viņi mazliet traucēja gan man, gan pārējiem bērniem. Šiem bērniem , nespiedu piedalīties aktivitātēs, teicu viņiem, ka viņi var rotaļāties, tikai tā, lai netraucē citiem. Piedāvāju pavērot ko dara citi bērni un, ja viņiem ir interesanti, tad var nākt un piedalīties.
Sadarbības prasmes ar kolēģiem – veicot prakses laikā izvirzītos uzdevumus, saņēmu lielu atbalstu no kolēģes. Ja ko nesapratu, tad vienmēr atbildes varēju rast pie kolēģites, kura vienmēr laipni paskaidroja neskaidros jautājumus.
Sadarbība ar vecākiem prakses laikā neizveidojās, jo lielākā daļa bērnu uz skolu tiek atvesti ar autobusu, un mājās arī tiek aizvesti. Tādēļ ar vecākiem neizveidojās nekāds kontakts. Vecākiem tika paziņots mans telefona numurs, ja ir kādi jautājumi, lai varētu piezvanīt un pajautāt, bet to neizmantoja neviens no vecākiem..
Prasme risināt problēmsituācijas man problēmas nesagādā, jo vienmēr uzklausu bērnus, kuri iesaistīti konfliktā, pārrunājam par ko ir radies konflikts un mēģinam rast pozitīvu iznākumu. Palīdzēju grupas skolotājai risināt izveidojušās problēmsituācijas. Problēmsituācija, ja tāda ir izveidojusies,jārisina uzreiz. Bērni šajā vecumā ir ļoti kustīgi, tādēļ rodas situācijas, kad uzskrien otram virsū, apgāž. Vienmēr uzreiz runājam ar bērnu un stāstam, ka grupas telpa nav piemērota šādām aktivitātēm, kad iesim laukā, vai uz sporta zāli, tad varēs izskrieties.
…