Secinājumi
1. Bērna fiziskā un psihiskā attīstība notiek vienoti.
2. 5–6 gadus vecu bērnu fiziskajai attīstībai raksturīga liela kustību aktivitāte, kura ir nozīmīga bērnu socializācijas procesā.
3. Jāizmanto visas 5 maņas, lai bērnā noturētu interesi par izziņas procesu.
4. Lai neiznīcinātu bērna dabīgo tieksmi izzināt un nodrošinātu viņa interesi par notiekošo, skolotājam jārealizē individuāla pieeja katram bērnam.
5. Rotaļa sekmē saskarsmes procesu, saliedējot bērnus, apvienojot kopējā grupā. Rotaļās bērni iemācās prasmi kontaktēties vienam ar otru, prasmi palīdzēt viens otram, priecāties un bēdāties,par veiksmēm un neveiksmēm.
6. Rotaļa ir veids, caur kuru bērns pauž savas emocijas, bērniem bieži ir grūti izteikties, bet vērojot viņus rotaļās, viņi atraisīti pauž savas emocijas dažāda veida sižetos no savas nelielās dzīves pieredzes.
7. Mērķtiecīgās fiziskās attīstības aktivitāšu pielietošana labvēlīgi iedarbojas uz runas un valodas attīstību, kā arī uz pirkstu sīko motoriku.
…