-
Aktīvā mācību prakses sākumskolā
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Vēroto stundu analīze | 3 |
1.1. | Latviešu valoda | 3 |
1.2. | Latviešu valoda | 5 |
1.3. | Matemātika | 7 |
1.4. | Matemātika | 9 |
1.5. | Dabaszinības | 11 |
1.6. | Mājturība un Tehnoloģijas | 13 |
1.7. | Vizuālā māksla | 16 |
1.8. | Sociālās zinības | 18 |
2. | Vadīto stundu īsie plāni 2.klasei | 20 |
2.1. | Latviešu valoda | 20 |
2.2. | Latviešu valoda | 21 |
2.3. | Matemātika | 22 |
2.4. | Matemātika | 23 |
2.5. | Mājturība un Tehnoloģijas | 24 |
2.6. | Sociālās zinības | 25 |
2.7. | Dabaszinības | 26 |
2.8. | Vizuālā māksla | 27 |
3. | Vadīto stundu konspekti 3.klasei | 28 |
3.1. | Matemātika | 28 |
3.2. | Latviešu valoda | 32 |
3.3. | Matemātika | 35 |
3.4. | Mājturība un Tehnoloģijas | 38 |
3.5. | Dabaszinības | 41 |
3.6. | Latviešu valoda | 44 |
3.7. | Sociālās zinības | 47 |
3.8. | Vizuālā māksla | 50 |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tik radoši piegāja pie savas piezīmju un skiču grāmatas, ka skolēnu interese par turamāko uzdevumu bija liela.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevumu analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni darbojās un izpildīja stundas noteikto mērķi.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem uzdevums bija jauns, un ar šo uzdevumu veikšanu ieguva jaunas zināšanas.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni sadarbojās viens ar otru, iedodot kādu krāsu zīmuli vai flomāsteru. Skolotāja rosināja skolēnus dalīties ar saviem materiāliem.
2.3. Kas mācību procesā liecināja par skolēna radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni katrs tik radoši darbojās pie grāmatas vāka noformēšanas, ka pat gandrīz pietrūka laika zīmēt ainavu aiz loga.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolēni pastāstīja par savu ainavu aiz loga.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?
Katram skolēnam palīdzēju individuāli atraisīt savas domas un radoši pieiet savam darbam, pamudināju uz darbošanos.
…
Saturs 1. Vēroto stundu analīze ............................................................................................. 3 1.1. Latviešu valoda .......................................................................................................... 3 1.2. Latviešu valoda .......................................................................................................... 5 1.3. Matemātika ............................................................................................................... 7 1.4. Matemātika ............................................................................................................... 9 1.5. Dabaszinības ............................................................................................................ 11 1.6. Mājturība un Tehnoloģijas....................................................................................... 13 1.7. Vizuālā māksla ......................................................................................................... 16 1.8. Sociālās zinības ........................................................................................................ 18 2. Vadīto stundu īsie plāni 2.klasei ........................................................................... 20 2.1. Latviešu valoda ........................................................................................................ 20 2.2. Latviešu valoda ........................................................................................................ 21 2.3. Matemātika ............................................................................................................. 22 2.4. Matemātika ............................................................................................................. 23 2.5. Mājturība un Tehnoloģijas....................................................................................... 24 2.6. Sociālās zinības ........................................................................................................ 25 2.7. Dabaszinības ............................................................................................................ 26 2.8. Vizuālā māksla ......................................................................................................... 27 3. Vadīto stundu konspekti 3.klasei ............................................................................. 28 3.1. Matemātika .................................................................................................................. 28 3.2. Latviešu valoda ............................................................................................................. 32 3.3. Matemātika .................................................................................................................. 35 3.4. Mājturība un Tehnoloģijas............................................................................................ 38 3.5. Dabaszinības ................................................................................................................. 41 3.6. Latviešu valoda ............................................................................................................. 44 3.7. Sociālās zinības ............................................................................................................. 47 3.8. Vizuālā māksla.................................................................................................................50 Aiz katras mācību stundas ir pašanalīze - Pedagoģiskās darbības pašanalīze 1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu? Skolēni tik radoši piegāja pie savas piezīmju un skiču grāmatas, ka skolēnu interese par turamāko uzdevumu bija liela. 2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevumu analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi? Skolēni darbojās un izpildīja stundas noteikto mērķi. 2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja? Skolēniem uzdevums bija jauns, un ar šo uzdevumu veikšanu ieguva jaunas zināšanas. 2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja? Skolēni sadarbojās viens ar otru, iedodot kādu krāsu zīmuli vai flomāsteru. Skolotāja rosināja skolēnus dalīties ar saviem materiāliem. 2.3. Kas mācību procesā liecināja par skolēna radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja? Skolēni katrs tik radoši darbojās pie grāmatas vāka noformēšanas, ka pat gandrīz pietrūka laika zīmēt ainavu aiz loga. 2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu? Skolēni pastāstīja par savu ainavu aiz loga. 2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību? Katram skolēnam palīdzēju individuāli atraisīt savas domas un radoši pieiet savam darbam, pamudināju uz darbošanos. 2.6. Izmantoto mācību teoriju atslēgas vārdi.
- Aktīvā mācību prakses sākumskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
- Prakses atskaite par aktīvo mācību praksi sākumskolā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite par aktīvo mācību praksi sākumskolā
Prakses atskaite augstskolai78
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai11
Novērtēts! -
Aktīvā audzināšanas un mācību prakse pirmsskolā
Prakses atskaite augstskolai23
TOP 500 -
Vērošanas un aktīvā mācību prakse PII
Prakses atskaite augstskolai29
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse
Prakses atskaite augstskolai51