Pašanalīze:
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tiek motivēti izmantojot uzslavas par skolēnu paveiktajiem darbiem, skolēni saņem uzlīmes, ja paveiktais darbs atbilst izvirzītajiem kritērijiem.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (motivētība, piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēna atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni ar skolotāju veidoja diskusiju par rādītajām klusās dabas reprodukcijām, skolēni plāno, kā tiks veikt darbs, kas jāievēro, lai darbs izdotos.
3. Kas mācību procesā liecināja par kritiskās domāšanas, prasmju izpausmi?
4. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi stundas laikā liecināja, ka skolēni spēj piedalīties diskusijā par piedāvātajām reprodukcijām.
5. Kas mācību procesā liecināja par sadarbības prasmju izpausmi?
6. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Šīs stundas laikā, bērniem tika dots patstāvīgs darbs, kas nesekmēja sadarbības prasmju veidošanos.
7. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi?
8. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem tika piedāvāts gleznot asteres, izmantojot savas radītās krāsas tādējādi veicinot radošo prasmju izpausmi.
9. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolotāja ar skolēniem kopīgi izvirzīja vērtēšanas kritērijus, kuri tika izmantoti, analizējot skolēnu radītos darbus.
10. Kādas pedagoģiskās atziņas pēc novadītās stundas ieguvu savam turpmākajam darbam? Savam turpmākajam darbam guvu atziņu, ka skolēni strādā radošāk, ja stundas darbs netiek vērtēts ar atzīmi. Skolēni ir vairāk motivēti darboties, nedomājot par atzīmi.
…