Pedagoģiskās kompetences analīze
Sadarbība ar bērniem izveidojās ļoti laba. Bērniem patika mani stāsti, rotaļas un citas manis piedāvātās aktivitātes. Viņi bija organizēti un paklausīgi. Bērni arī man iemācīja daudz ko jaunu, jo viņu idejas un domu gājieni bieži pārspēj pieauguša cilvēka aprobežoto domāšanu.
Sadarbība ar kolēģiem arī izveidojās ļoti veiksmīga. Skolotāja bija profesionāla, ar bērniem strādāja daudz un interesanti. Viņa zina ļoti daudz dziesmu un kustību rotaļas, māk bērnus ieinteresēt un disciplinēt. Viņai izdodas kontrolēt situāciju un risināt promsēmsituācijas, konfliktus. Skolotāja palīdzēja saprast kā izvirzīt uzdevumus un plānot savu darbu. Arī skolotājas palīdze vienmēr bija klāt, kad bija nepieciešams. Viņa piedalījās nodarbībās un arī pastaigās. Visi iestādes darbinieki palīdzēja ar padomu un nekad neatteica savu palīdzību.
Sadarbība ar vecākiem bija laba, bet varbūt nepietiekoša. Informēju vecākus par bērnu dienas gaitu, panākumiem, arī neveiksmēm. Vecāku atbalsts bija jūtams pasākumos.
Problēmsituācijas izdevās risināt dažādi – citreiz veiksmīgāk, citreiz ne tik veiksmīgi, taču no katras šādas situācijas varēju mācīties ko jaunu un paplašināt savus priekšstatus par dzīvi bērnudārzā.
Centos piedalīties grupas un iestādes rīkotajos pasākumos. Piedalījos iestādes 35 gadu jubilejas svinību organizēšanā un devos izklaides braucienā ar kolektīvu uz Priekuļu baseinu. Apmeklēju arī citu pedagogu vadītas atklātās nodarbības, mūzikas nodarbības un sportu.
Prakses laikā vissvarīgākais, ko iemācījos, bija pareizi plānot darbu ar bērniem, izvirzīt uzdevumus, mērķi un tos īstenot. Iepazinos arī ar programmu. Šajā laikā ieguvu daudz jaunus draugus un gūtā pieredze man ļoti noderēs turpmākajā darbā.
…