1. uzdevums – veikt un analizēt pedagoģiskos vērojumus:
1.1. skolotāja izvirzītos uzdevumus un to īstenošanas metodes, formas un līdzekļus bērna attīstības veicināšanai dažādās aktivitātēs (rīta aplī, rotaļnodarbībās, interešu centros u.c. režīma momentos)
Vērotā aktivitāte Skolotāja darbība Bērnu darbība Studenta secinājumi
Roku vingrinājums.
Uzdevumi: apgūt prasmi brīvi un pareizi turēt rokā krītiņus, apgūt iemaņas pieturēt papīra lapu ar brīvo roku. Spēlē pirkstiņspēli.
Ar taisnām plaukstām rāda sev priekšā:
Pašā priekšā,
Sasit plaukstas: Tieši tā!
Saliek kopā pirkstu galus, rokas slīpi katra uz savu pusi: Glīta, jauka mājiņa.
Rokas uz augšu, saliektas elkoņos, plaukstas pavērstas viena pret otru, pirksti kopā: Sienas taisnas, atkal saliek kopā pirkstu galus, rokas slīpi katra uz savu pusi: Jumtiņš slīps, rokas tur kā iepriekš, bet atliec labās rokas rādītājpirkstu: Skurstenītis itin glīts. Rokas saliektas, plaukstas dūrītēs pie krūtīm, apļojot tās ceļ uz augšu: Bet no tā – ai, kas tad tas! Lieli dūmi paceļas. Izspēlē pirkstiņspēli. Bērni paši ielīmē mājas attēlu uz baltas lapas. Brīvi zīmējot ar apļveida kustībām, aizpilda lapas augšējo daļu. Manuprāt, ļoti laba pirkstiņspēle, atbilstoša dotajam uzdevumam. Skolotāja veiksmīgi strādā, aktīvi ievērojot, lai bērni strādājot nesasprindzinās un zīmējot roka kustas brīvi pleca, elkoņa un delnu locītavā.