Secinājumi
1. AS „Latvijas Krājbankas” popularitāte ir augstā līmenī, jo to apkalpošanas centru skaits ir lielākais Latvijas teritorijā.
2. Bankai ir stabila kapitāla pozīcija, jo bankas kapitāla pietiekamības rādītājs 2010. gadā pārsniedza Bāzeles Komitejas ieteikto minimumu, ka arī pārsniedza Kredītiestāžu likumā noteikto kapitāla pietiekamības rādītāju.
3. Krājbankas ROE rentabilitātes rādītājs gan 2009.(-3,87%), gan 2010. gadā(-6,5%) bija negatīvs. Tas ir saistīts ar mūsdienu situāciju finanšu tirgū.
4. Bankas izdevumu struktūrā lielāko daļu ieņem procentu izdevumi.(gandrīz 90%) Tas ir aktuāli 2009. un 2010. gadā.
5. Bankas ieņēmumu struktūru galvenokārt veido procentu ieņēmumi, kas 2010. gada samazinājās par 7 milj. LVL, un sastādīja 25 milj. LVL.
6. Bankas datortīkla, e-pasta un interneta lietošana ir maksimāli aizsargāta.
7. AS „Latvijas Krājbanka” piedāva vairākus pensiju plānus, kuru starpa ikviens klients var atrast sev piemērotāko.
8. Meitas uzņēmums „LKB Life” sekmīgi strāda jau daudzus gadus Latvijas apdrošināšanas tirgū. Piedāvato apdrošināšanas produktu sortiments ir plašs, kas ļauj klientam izvēlēties sev piemērotākos nosacījumus.
9. Vairāk izplatītie riska faktori, kuriem ir pakļauti bankas darbinieki ir ergonomiskie riski, jo bankas darbinieku ikdienas darbs ir saistīts ar datora izmantošanu
Priekšlikumi
1. Bankai jāpievērš lielāku uzmanību kredītu izsniegšanas kārtībai, rūpīgāk izvērtējot klienta piedāvātās ķīlas un spēju atmaksāt aizņemtu naudu.
2. Vairāk uzmanības pievērst izmaksu posteņu kontrolei, lai iespējami samazināt tos. Tas sekmētu peļņas pieaugumu.
3. Optimizēt darbinieku starpā darba sadali, tāda veida efektīvi izmantojot visu darbinieku darba laiku.
4. Veltīt laiku darbinieku aptaujai, tada veidā uzlabojot darba vidi, kas rezultātā palielinās darba efektivitāti.
5. Biežāk informēt darbiniekus par darba aizsardzības jautājumiem. Tas sekmēs darba vietā radīto risku novēršanu.
…