Es, XXXX XXXX , agrīnas bērnības pedagoģisko praksi, periodā 13.11.2023 – 22.12.2023, veicu savā darba vietā Ventspils pirmsskolas izglītības iestādē “Varavīksne”, bērnu vecuma grupā 2-3g. ar nosaukumu “Ežuki”. Tā, kā iestādē ir 3 sīlīšu grupas: Ežuki – 2-3g, Cālīši – 2-3g un Pūcītes 1,5-2g, un esam 2 studentes, kuras studē studiju programmu “Pirmsskolas skolotājs”, tikai katra savā universitātē, aprunājoties ar iestādes administrāciju, savā starpā komunicējot, katra izvēlējās savu grupu, kur arī veica pedagoģisko praksi. Sākotnēji apciemoju visas 3 grupa, lai redzētu katras grupas vidi, taču “Pūcīšu” grupas bērniem vēl turpinājās adaptācijas periods un dažiem bērniem tas process notika ilgstoši un emocionāli, tāpēc, padomājot, ka mana klātbūtne tikai padara viņus vēl vairāk emocionālus un ievieš daudz pārdzīvojumus, mana izvēle tika virzīta “Ežuku” grupas bērniem.
Ikdienā veicu savu darbu ar 3-4g. vecuma bērniem, kuri krasti atšķīrās gan uzvedībā, gan vajadzībās, ir citas intereses. Šī prakse deva pieredzi strādāt ar maziem bērniem, izprast viņu vajadzības, komunicēt, veidot pozitīvo sadarbību un sniegt atbalstu ikkatram, tā kā šo grupu apmeklē bērns ar autismu, ir nepieciešams izprast viņu vajadzības, emocionālo stāvokli, reakciju uz pieaugušajiem un bērniem, un vidi viņam apkārt, kā arī spēt integrēt viņu mācību vidē. …