SAUKLIS- „Touareg. The luxsury off-road”. - „Touareg. Luksus bezceļiem.”
1. Ikoniskais līmenis- āzis.
2. Ikonogrāfiskais līmenis- āzim apcirpts apmatojums uz kājām un aizmugurē, plati „pleci”, „būdīgs”, masīvs.
3. Tropoloģiskais līmenis- Āzis ir ietiepīgs dzīvnieks, var pārvietoties pa kalniem, nav vajadzīgi ceļi. Automašīna pielīdzināta āzim, jo tā var braukt pa asfaltētiem ceļiem, bet tik pat labi braucot apvidū, kur nav kvalitatīvu ceļu. Āzim noskūtas kājas, aizmugure, tā simbolizējot pūdeli, kas ir augstvērtīgas šķirnes suns, kura saimniekam ir jārūpējas par tā izskatu, tam jābūt koptam un tā liels uzsvars ir uz vizuālo tēlu. Āzis kā vērsis „ar platajiem pleciem un masīvo uzbūvi”, tā liecinot, ka tas ir spējīgs pievarēt pretinieku ar savu spēku un uzbūvi.
4. Topiskais līmenis- Āzis- ietiepība- iešana uz mērķi- neatkāpšanās- mērķu sasniegšana. Pūdelis- frizūras, frizieris- vizuālais tēls- elegance- kvalitāte- dizains- zīmols- uzmanība no citiem. Vērsis- spēcīgums- masīvs- agresija- cīņa
5. Entimēna līmenis- Iegādājoties šādu mašīnu cilvēks izbaudīs komfortu, gan izsmalcinātību, uzmanību no citiem, augstvērtīgu kvalitāti, gan iegūs pašpārliecinātību par saviem spēkiem. Patērētājs kļūs dinamiskās un izveicīgāks, tādējādi kļūs veiksmīgāks un laimīgāks, un iedvesmos citus.
Nākošās trīs reklāmas ir pēc pasaules slavenu sirreālisma mākslinieku gleznām veidotas. Vācijas DDB reklāmu veidotāji ir saglabājuši mākslinieku specifisko stilu un veidojuši reklāmas to piemērojot Polo BlueMotion automašīnas raksturam. (1.Dali, 2.Bosh, 3.Magritte).
…