5 .VERTIKĀLAIS PLĀNOJUMS
Rasējumā GT-2 ir parādītas horizontāles ik pa 10cm vertikālajā augstumā. Augstuma atzīmes ir norādītas uz horizontālēm ar soli 0.50m
Brauktuvju šķērskritumi projektēti ar 2,5% kritumu.
Vertikālajā plānojumā mazākais garenkritums ir 0,2%. Tā kā mazākais garenkritums , lai varētu novadīt ūdeni uz gūlijām ir 0.4 %, tad 100 metros tika palielināts pakārtotā ceļa garenkritums un tālākajā ceļa posmā, kur garenkritums ir 0.2%, ūdeni ir iespējams novadīt ar šķērskritumiem un sāngrāvjiem.
Plāna izvietotas gūlijas zemākajos punktos. Tāpat gūliju izvietojums bija atkarīgs arī no to ūdens savākšanas apjoma.
Taisnajos ceļa posmos gūlijas jāizvieto abās brauktuves malās ar soli ~50m.
6. SATIKSMES ORGANIZĀCIJA
Tā kā projektētais ātrums ir 90 km/h, tad izvēloties atsevišķas ceļazīmes, tika pieņemts, ka ceļš atrodas ārpus apdzīvotas vietas. Ceļa zīmju izvietojums noteikts pēc LVS 77 „Ceļa zīme”. Paredzēts uzstādīt II izmēra grupas ceļa zīmes uz cinkota metāla balstiem (Ø 60 mm) un betona C16/20 pamata atbilstoši LVS 77-2002/A1:2007 „Ceļa zīmes”.
Ceļa zīmes uzstādāmas aiz izceltās brauktuves apmales, horizontālais attālums no brauktuves malas līdz tuvākajai ceļa zīmes malai - ne mazāks par 1 m, zīmju uzstādīšanas augstums - 2.0 m
Ceļu horizontālie apzīmējumi izvietoti vadoties pēc LVS 85:2005 „Ceļa apzīmējumi”.
Signālstabiņi uzstāda satiksmes organizācijas plāna rasējumā SO-1 norādītajās vietās atbilstoši LVS 93:2006
…