SECINĀJUMI
Veicot ostas piestātņu simulācijas modeli, var secināt, ka tika apkalpoti visi 150 kuģi. Vecajā piestātnē, kur ir tikai 2 krāni, tika apkalpoti 39 kuģi, bet jaunajā piestātnē, kur atradās 3 apkalpojošie krāni, tika apkalpoti 111 kuģi. Kā arī bija kuģi, kuriem bija apkalpošanas prioritāte, tādā veidā nestāvot rindā ilgu laiku, šādu prioritāti veidoja 40% no ienākošajiem kuģiem ostas akvatorijā, bet pārējie 60% no ienākošajiem kuģiem tika apkalpoti pēc kārtas, kuri stāvēja rindā.
Apkalpojot visus kuģus pa abām piestātnēm, ir nepieciešamas kopumā 33, 53 diennaktis, kuru laikā tiks apkalpoti kuģi - vecajā piestātnē ar vidējo laiku 51,304 stundas, bet jaunajā piestātnē 40,775 stundas, tāpēc jaunā piestātne darbojās daudz ātrāk. Šo vidējo apkalpošanas stundu laikā veidojās krānu noslodzes koeficienti, kuri ir salīdzinoši vienlīdzīgi – vecajā piestātnē ar 2 aktīviem krāniem veidojās 0,945 koeficienta noslodze, bet jaunajā piestātnē ar 3 aktīviem krāniem veidojās 0,927 koeficienta noslodze.
Kopumā var secināt, ka simulācijas modelis ir diezgan ticams, bet abu piestātņu un visu krānu noslodze ir salīdzinoši augsta,to var atrisināt divos veidos – 1. Trešās piestātnes būvēšana ar papildus krāniem; 2. Abu esošo piestātņu pārbūvi un krānu papildināšanu. Rezultātā izveidojot efektīvu un ātru ostu piestātņu apkalpošanu, kas neaizkavētu kuģus garā rindā.
…