1.4. Funkciju izmantošanas nolūks
Autobusa pietura modulī tiek izmantota viena funkcija, kuras nolūks ir sadalīt pasažieru laiku, kurā tie izkāpj no autobusa. Tas tiek darīts ar nolūku, lai katram pasažierim var piešķirt arī laiku kurā, tas atstāj autobusu, kas šajā gadījumā ir 4±3 sekundes.
1.5. Transaktu kustības organizēšana un izmantotie slēdži
Transaktu kustība notiek izmantojot bloka GATE palīdzību, kur sākumā GATE LS gaida līdz autobuss piepildās, bet no pasažieru puses GATE U pārbauda vai pieturā ir autobuss, kurā pasažieriem iekāpt. Autobusa aizpildīšanos pārbauda ar loģisko slēdžu palīdzību LOGIC S nostrādā, kad autobuss ir pilns un var braukt. Kamēr autobuss nav pilns slēdzis ir izslēgts jeb atrodas “LOGIC R” stadijā, kas neļauj autobusam aizbraukt.
1.6.Transaktu, aparātu un slēdžu apraksts
Bloks GENERATE. Bloks ģenerē jaunus transaktus un piešķir tiem atbilstošus atribūtus.
Formāts:
A B C D E F G
GENERATE SSA, SSA, SSA, SSA, SSA, SSA, SSA
Te var izmantot tikai šādus SSA: K, FNj, Vj XHj, RNm.
Operandu saturs:
A – vidējais intervāla garums starp transaktu pienākšanām;
B – intervāla garuma izkliede starp transaktu pienākšanām
C – pirmā transakta pienākšanas laiks;
D – maksimālais ģenerēto transaktu skaits;
E – transakta sākotnējā prioritāte (intervālā 0 – 27);
F – transakta parametru skaits (līdz 100);
G – parametru tips: F, ja tas ir pilnvārda parametrs, H, ja tas ir pusvārda parametrs.
…