5.posms: Pētījumu rezultātu pārskata sagatavošana.
No 50 respondetu (vidējais vecums 22,6 gadi) aptaujāšanas es secināju to, ka 76% ir pazīstams uzņēmums „Latfood”, kas ražo „Ādažu čipsus”
Visiecienītākie čipsi ,ko piedāvā uzņēmums ir tomātu un krējuma-sīpolu.
58 % respondentu čipsus iegādājas retāk kā vienu reizi nedēļā, bet 16 % respondentu čipsus iegādājas biežāk, kā 2 reizes nedēļā.
52% respondentu labprāt iegādātos un izmēģinātu čipsus ar garneļu garšu, bet vēl labprāt viņi vēlētos čipsus ar sēņu vai čilli garšu.
54% respondentu neapmierina čipsu cena (vidēji Ls 0,46 par 75g).
Ar šo visu es secinu, ka „Ādažu čipsi” ir iecienīti čipsi Latvijā. Cilvēki iegādājas čipsus vidēji 1 reizi nedēļā un pārsvarā tos iegādājas bērni un pusaudži. Cilvēki ir gatavi izmēģināt kaut ko jaunu, piem.čipsus ar krabju garšu un vēlētos čipsus arī ar citām garšām, piem.sēņu,čilli,šokolādes,u.c.. Cilvēkiem neapmierina čipsu cena, tāpēc uzskatu, ka jaunumiem vajadzētu būt zemākai cenai, lai piesaistītu cilvēkus tos nopirkt, bet čipsiem ar klasiskajām garšām cenu nesamazināt, jo cilvēki tos tāpat pērk un uzskatu, ka neliela cenas samazināšana nemainītu cilvēku gribēšanu tos pirkt. Čipsus ar jaunām garšām vajadzētu sākt pārdot Latvijas lielākajās pilsētās, kur būtu lielāka pirktspēja un ,kur varētu veikt novērojumus, vai jaunums ir iecienīts?
…