Lai reklāmu pamanītu pārpildītajās reklāmas pauzēs, izdevīgi izmantot pirmo vai pēdējo pozīciju konkrētajā reklāmas pauzē, taču, aprēķinot reklāmas sekundes cenu, ir jāpiemēro pozīcijas uzcenojums vai koeficients. 2.Komercsižets – tā izgatavošanas izmaksas ir krietni zemākas nekā izgatavojot reklāmas rullīti. To veidot ir izdevīgi gadījumos, ja jāreklamē kāda konkrēta prece, sezonas atlaides, kompānijas jaunumi un tml. Turklāt komercsižetus ir iespējams biežāk mainīt. Piemēram, veikala „220” komercsižeti. 3.Raidījumu sponsorēšana – šis televīzijas reklāmas veids rada iespēju sponsorēt kādu konkrētu, tieši reklāmas devēja mērķauditorijai atbilstošu raidījumu. Piemēram, mobilo sakaru operators „Amigo”, sponsorējot vienu no „Talantu fabrikām”, precīzi sasniedza savu mērķauditoriju. 4.Netiešā reklāma – uzņēmums savu preci vai pakalpojumu var reklamēt netiešā veidā, piemēram, konkrēta tūrisma firma var nodrošināt prāta spēles vai kāda realitātes šova galveno balvu – ceļojumu uz eksotisku valsti. Tādā veidā atpazīstamību iegūst gan pats uzņēmums, gan tā prece vai pakalpojums, turklāt šādus notikumus atspoguļo arī prese, kas reklāmas devējam nodrošina papildu publicitāti. Pie netiešās reklāmas pieskaita arī interaktīvās aptaujas, loterijas, bez tam reklāmu var izvietot arī, piemēram, uz pulksteņa pirms ziņu izlaiduma vai laika ziņu fonā utt..…