o Unikalitāte, tirgzinība - redzesloks, izplatība, apzināšana.
• vai uzņēmumam ir ievainojamās vietas tā konkurētspējā (skatīt konkurētspējīgo priekšrocību veidošana un attīstīšana) un/vai tas dod iespēju izmantot noteiktus labvēlīgus apstākļus? Kuras vājās puses ir jānovērš?
o Reputācija, klātbūtne un sasniedzamība
• kuri labvēlīgie apstākļi ir reāli izmantojami, ņemot vērā uzņēmuma iekšējo potenciālu?
o eksports
• no kuriem draudiem uzņēmumam būtu jāpasargājas un kādas stratēģiskās aizsardzības darbības vajadzētu pielietot? Kuri nelabvēlīgie apstākļi ir tie, ar kuriem uzņēmums var cīnīties pašu spēkiem? Vai uzņēmumam nepieciešams izmantot ārējo attīstību – ja, jā, tad kāpēc?
o Kādi draudi? - Jaunas tehnoloģijas, pakalpojumi, idejas, Konkurentu nodomi — atšķirīgi
o Kā cīnīties? - vajadzētu savu produkciju vienmēr uzturēt labā augstā stāvoklī veikt pārbaudes, dot klientiem brīvi paprovēt mūsu produkciju uz sevis, visas ziepes utt... reklamēt sevi lielākā apjomā, un cīnīties pret konkurentiem kā tas ir ierasts visur.
…