Darbu veic pēc pastaigas, kuras laikā skolotāja pievērš uzmanību dabas skaistumam, debesu zilumam, skaistajiem koku tērpiem, formām (līki, taisni), pavasara krāsām un zaļganajiem toņiem, kas valda visapkārt, apkārtnes mājām, proporcionālajām attiecībām – māju garums, augstums, lielums.
Pēc darba vietas iekārtošanas nelielas pārrunas par redzēto.
Pēc tam kopā ar bērniem apskatām gleznas reprodukciju.
Skolotājas runā daudz epitetu dabas skaistuma aprakstos gan pastaigas laikā dabā, gan apskatot gleznas reprodukciju.
Jautājumus skolotāja formulē tā, lai palīdzētu pievērst uzmanību gleznotāja dabas uztverei :
1)Kādu gadalaiku redzam uz gleznas?
2)Kā jūs to ziniet, ka tas ir pavasaris?
3)Kādas krāsas pavasaris dāvina zālei, kokiem?
4)Kādā krāsā ir debesis?
5)Kādus kokus attēlojis mākslinieks (kā viņus sauc)?
6)Kādu noskaņojumu jums rada šī glezna? …