Secinājumi:
1.) Eksperimenta laikā tika aprēķināts gāzes paveiktais darbs un dzinēja lietderības koeficients.
2.)Iegūtais lietderības koeficients ir 14% ,tas ir mazs, salīdzinot ar benzīna dzinējiem(35%- 40% no gr. Fizika 11.klasei Edvīns Šilters, Vilnis Regurts, Austris Cābelis) un dīzeļdegvielas dzinējiem (45% no gr. Fizika 11. Klasei).
2.) Pie nomērītajām sildītāja un dzesētāja temperatūrām, dzinējs sasniedza līdz pat 1000 apgriezienus minūtē.
3.) Mērījumu laikā tika noskaidrota spirta lampiņas izdalītā jauda, tā ir 110W, kā arī tika aprēķināta lietderīgi izmantotā jauda, tā ir 15.4W
4.) Dzinēja lietderības koeficients ir tik mazs lielo siltuma zudumu dēļ. Tos varētu samazināt izveidojot gāzes degli, kuram skābeklis tiek pievadīts ar spiediena palīdzību. Degšanas process notiktu slēgtā metāla caurulē, kura būtu aptīta ap Stirlinga dzinēja cilindra sildāmo daļu. Lai samazinātu siltuma zudumus ir iespējams pielietot siltuma izolāciju. Vēl būtu nepieciešams uzlabot dzesēšanu, izgatavojot ūdens dzesēšanas sistēmu, līdzīgu kā automašīnām.…