1.posms
Sociometrijas pētījuma mērķis – noskaidrot uzņēmuma kolektīva savstarpējās attiecības darba laikā un ārpus tā.
2.posms
Lai noskaidrotu pētāmā uzņēmuma kolektīva savstarpējās attiecības darba laikā un ārpus tā, tek izvirzīti aptaujas jautājumi jeb sociometriskie kritēriji:
1)Ar kuru no darba kolēģiem Jūs vēlētos doties komandējumā (būtu jāizveido kopīga prezentācija, lai ieinteresētu uzņēmuma klientus izmantot mūsu pakalpojumus, būtu nepieciešams strādāt pilnu darba laiku, darbiniekiem nebūs iespēja pavadīt brīvo laiku kopā atpūšoties, jo, piemēram, būtu atsevišķas naktsmītnes/pilsētas u.tml.) un ar kuru no darba kolēģiem Jūs noteikti negribētu doties šādā komandējumā?
2)Ar kuru no darba kolēģiem Jūs izvēlētos doties ceļojumā (kūrortviesnīca kādā no Dienvidu valstīm, SPA, naktsklubi, muzeji, u.c. nodarbes) un ar kuru no darba kolēģiem Jūs noteikti negribētu doties šādā ceļojumā?…