Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:752602
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. solis
1) Jānoskaidro iemesli meitenes rīcībai
a) Sociālais pedagogs organizē meitenes pārunas ar psihologu, kuras laikā tieks noskaidroti skaidrāki iemesli, kāpēc meitene vēlējās izdarīt pašnāvību. Tiek novērti draudi rīcības atkārtošanai. Tiek novērtēts meitenes psihiskais stāvoklis un atbilstoši tam izvēlēta pareiza rehabilitācijas programma.
2) Jāpārtrauc klasesbiedru un skolotāju rīcību, kas apdraud meitene garīgo un fizisko veselību.
a) Sociālais pedagogs organizē sociālā pedagoga un psihologa pārunas ar klasi, kurā mācījās meitene Tiks noskaidrots, kāpēc viņi tā izturējās pret meiteni, noskaidroti pēdējos notikumu. Tikšanās laikā klasei tiek izskaidroti citu cilvēku tiesības un viņu pienākumi. Tiek izvērtētas iespējamās klasesbiedru sekas, kas vainīgi meitenes šī brīža situācijā – klasesbiedru administratīvo un kriminālo atbildību. (Izglītības likums - 3.1 pants, 54. pants, 55. pants. Bērnu tiesību aizsardzības likums.15.pants, 51. pants,57. pants, 59. pants )
b) Sociālais pedagogs vēršas pie skolas vadības, lai novērtētu skolotājas rīcību. Tiek noskaidroti iemesli, kāpēc klases audzinātāja nejaucās notiekošajā. Tiek izvērtētas iespējamas klases audzinātājas sekas – administratīvo un kriminālu atbildību.(Izglītības likums -15. pants. Bērnu tiesību aizsardzības likums – 51. pants )
3) Sociālais pedagogs kopā ar skolas vadību seko meitenes veselības stāvokļa attīstībai un rīkojas atbilstoši situācijai.
4) Sociālais pedagogs nodrošina psiholoģisko rehabilitāciju un nepieciešamības gadījumā seko rehabilitācijas gaitai.

6.Solis
1) Tiks izdarīt uzreiz tajā dienā, kad meitene ar māti vērās pēc palīdzības.
2) a) Tiek organizēts nedēļu pēc tā kā meitenē ar māti vēršas pēc palīdzības.
b) Tiek organizēts uzreiz pēc psihologa un sociāla pedagoga tikšanās ar klasi.
3) Notiek visu meitenes rehabilitācijas laiku.
4) 2-3. dienas pēc meitenes sarunas ar psihologu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1248140
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties