Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:364740
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lidostas autostāvvietas sistēmas konceptuālais modelis    4
2.  Automašīnu procesa apraksts    6
3.  Imitācijas modeļa apraksts un darbības rezultātu analīze    8
4.  Imitācijas modeļa izmaiņas apraksts    12
5.  Izmainītā imitācijas modeļa darbības rezultātu analīze    13
6.  Rezultātu salīdzināšana    15
7.  Secinājumi un rekomendācijas    16
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinot rezultātus, var secināt, ka divi papildus kases automāti būtiski samazināja vidējo automašīnu atrašanas laiku stāvvietā un gaidīšanu rindā – no vairākām stundām līdz minūtēm. Apmēram 405 reizēs ir samazinājies automobiļu skaits, kas imitācijas darbības beigās palika stāvēt rindā. Klientu vidējā maksa par autostāvvietu ir samazinājusies gandrīz 17 reizēs. Kopējais sistēmu izgājušo automašīnu skaits ir palielinājies par 28%. Visi šie faktori liecina, ka sistēma kopumā ir uzlabojusies, servisa līmenis ir kļūvis daudz maz pieņemams reālajā dzīvē, bet tomēr peļņa nav pieaugusi, bet otrādi, krietni daudz kritusies.

7. Secinājumi un rekomendācijas
Ka bija teikts modelējamās sistēmas uzdevumā, automašīnu vadītāji maksā nevis par servisa līmeni, bet par tā neeksistēšanu. Modelēšanas rezultāti pilnība apstiprināja šo domu: servisa līmenis otrajā sistēmā ir uzlabojies, bet autostāvvietas peļņa samazinājusies. Kā varam redzēt no abu sistēmu rezultātiem, izmainīta sistēma ir daudz efektīvākā par pirmo, kaut gan nav arī ideāla. Autostāvvietas īpašniekiem vajadzētu vēl tālāk attīstīt autostāvvietas efektivitāti, modelējot arī citas iespējamas sistēmas darbības izmaiņas, lai samazinātu klientu gaidīšanas laiku rindās līdz dažām minūtēm un vienlaicīgi palielinot autostāvvietas peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties