81. Kurš no aprakstiem atbilst, netiešās reklāmas, uzņēmuma reputācijas veidošanas mērķim
Uzņēmumam jāprot atrast iespēju pasniegt informāciju par savu uzņēmumu, reaģējot uz jaunumiem, kuri veidojas katru dienu ārējā pasaulē, lai paradītu savu uzņēmumu izdevīgākā skatījumā. Lētāk klientu noturēt, nekā piesaistīt jaunu.
82. Kādus uzņēmumus sabiedrība vērtē visaugstāk?
Tādus kuri sniedz palīdzību skolām, slimnīcām, bērnu namiem un veco ļaužu pansionātiem.
83. Kādas darbības Jūs drīkstat veikt, ja žurnālisti sagroza informāciju, sajauc komentārus zem attēliem?
Tiesības to atsaukt!
84. Vai vienmēr varat būt pārliecināti, ka sagatavotie ziņojumi par jūsu uzņēmuma svarīgiem notikumiem tiks publicēti?
Nē.
85. Ar kādu netiešās reklāmas mērķi uzņēmums paziņo par uzvaru konkursā, par ekspertu augstu produkta kvalitātes novērtējumu?
Uzņēmuma reputācijas veidošana
86. Kurā no atbildēm visi nosauktie atbilst, kādām domām, sajūtām jāveidojas cilvēkos, dzirdot jūsu uzņēmuma vārdu?
Labestīgs, ekonomisks, rūpējas par jaunās paaudzes izglītošanu, augsts profesionālisms, godīgs.
87. Vai drīkst izmantot populāru cilvēku apgalvojumu vai izteikumu par jūsu produktu, veidojot paziņojumu presei?
Jā (laikam ka jā)
88.Kurā no atbildēm norādīti paziņojuma noformēšanas pareizas prasības?
• Pati svarīgākā ir 1. frāze
• Pamatinformācija jāsniedz atbilstoši tradicionālām žurnālistu prasībām.
• Paziņojumam jāsastāv no informācijām, nevis piesegtas reklāmas.
• Ja nezin kā rakstīt paziņojumu, jāpastudē vietējās avīzes.
• Paziņojums jāraksta uz savas firmas veidlapas ar 1,5- 2 intervālu atstarpi.
VAI
Kas? Kur? Kad? Cik?
A4
1,5-2 atstarpe
Uz veidlapas
89.Kurā no atbildēm pareizi parādīta sponsorēšanas būtība (funkcionēšana)
Pakalpojumu pret pakalpojumu. Sponsors dod naudu, produktus vai pakalpojumu, viņi to drīkst publiski paziņot.
90. Vai vienu un to pašu rakstu var vienlaicīgi piedāvāt diviem vai vairākiem laikrakstu redaktoriem?.
Tas būtu neētiski
91. Vai drīkst uzstāties TV raidījumos, kas nav saistīti ar jūsu profesionālo sfēru?
Jā.
…