SECINĀJUMI
Kravu pārvadājumos lielu lomu spēlē kravas ātra, ekonomiska un droša transportēšana. Tas nozīmē, ka izstrādājot maršrutu Rīga-Frankfurte priekšroka tika dota ātrākiem ceļiem, izvēloties pēc iespējas vairāk maģistrālēm, jo tieši braucot pa maģistrālēm var iegūt vidēji paaugstinātu pārvietošanās ātrumu. Maršruts tika izveidots optimāls, lai gan tas nav īsākais iespējamais variants, lai kravu nogādātu galapunktā, tas neiet caur Krieviju. Tādā veidā izslēdzot muitas procedūru nepieciešamību, ietaupot gan laiku gan naudu. Frakts no Rīgas 1150EUR, bet frakts uz Rīgu 1950EUR.
Kopējais ceļa garuma Rīga – Frankfurte ir 1723 km, kas ved cauri 4 ES valstīm (Latviju 87 km, Lietuvu – 268 km,Poliju – 810 km un Vāciju – 558 km). Maršruta veikšanai vienā virzienā izmantojot Mersedes-Benz 2632 ir nepieciesami 620,3l dīzeļdegvielas,kas uzpildoties Polijā pa zemāko iespējamo cenu(0,99EUR/ l), izmaksās 614,01 EUR.
Plānojot reisu no Rīgas uz Frankfurti tika pieņemts, ka mašīnas vidējais braukšanas ātrums ir 70 km/h, kas nozīmē, ka 1723 km garā posma veikšanai ir nepieciešamas 24,6 vadīšanas stundas. Dīzeļdegvielas uzpildīšanai patērējot 0,5 vai 0,75 h.
Sastādot reisu izmantojot vienu vadītaju tika konstatēts, ka vienā mēnesī viens vadītājs veic 5 reisus Rīga-Frankfurte un 4 reisus Frankfurte – Rīga. Kopā ienesot 13550 EUR par pārvadājuma veikšanu, no kuriem izdevumos aiziet 5673,55EUR par degvielu, 1350EUR ir pieskaitamās izmaksas un 1355 EUR ir par vadītāja algu(10% no kopējiem ienākumiem). Atņemot šos izdevumus no ienākumiem tiek iegūta tīrā peļņa, kas ir 5171,45EUR mēnesī.
…