1. Uzdevums. Definīcijas. (12p)
Produkts – tirgus piedāvājums, īpaši taustāms produkts, iepakojums un pakalpojumu kopums, ko pircējs var iegūt.
Pakalpojums - personas saimnieciskās darbības ietvaros par atlīdzību vai bez tās izpildīts pakalpojuma saņēmēja pasūtījums.
Vajadzības – nepieciešamība pēc tā, bez kā nav iespējas izdzīvot (iztik). Tās rodas tad, ja trūkst kaut kā ikdienas dzīvei obligāta.
Vēlmes –preces, pakalpojumi, kurus cilvēki grib patērēt, un citas nepieciešamības, bez kuru apmierināšanas varētu arī iztikt. Pieprasījums – naudas izteiksmē izteikta vajadzība.
Emisijas – naudas un vērtspapīru izlaide apgrozībā.
Potenciāli klienti – persona, kas izmanto vai pērk produktus vai pakalpojumus.
Mērķauditorija – lasītāji vai klausītāji, kuriem tiek adresēts teksts.
4P – četri galvenie mārketinga elementi. …