-
Prakses atskaite
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
UZŅĒMUMA DARBĪBAS FORMA UN DARBĪBAS VEIDI | 4 | |
UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBA | 6 | |
PRODUKTA PORTFELIS | 6 | |
CENU POLITIKA | 7 | |
PAKALPOJUMA SADALE | 7 | |
PAKALPOJUMA REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMS, ZĪMOLS UN TĀ VEICINĀŠANA | 7 | |
MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 8 | |
UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE | 10 | |
KLIENTU APMIERINĀTĪBA UN VĒLMJU APZINĀŠANA | 10 | |
KONKURENTU SPĒKS | 10 | |
SADARBĪBAS PARTNERU IZVĒLES KRITĒRIJI | 11 | |
NETIEŠIE IETEKMĒJOŠIE ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI | 12 | |
UZŅĒMUMA KOKURĒTSPĒJA | 14 | |
UZŅĒMUMA SNIEGTĀ PAKALPOJUMA VIETA TIRGŪ | 14 | |
KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS | 14 | |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 16 | |
Pielikumi | 18 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Uzziņu dienesta 1188 darbība ir bijusi veiksmīga jau no tā dibināšanas brīža un arī pašlaik 1188 ir viens populārākajiem un veiksmīgākajiem uzziņu dienestiem Latvijā. Piedāvāto uzziņu un pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs un visaptverošs. Uzziņu dienesta straujā izaugsme ir cieši saistīta ar klientu uzdoto jautājumu dažādību un pieprasīto pakalpojumu dažādību. Salīdzinot ar citiem uzziņu portāliem, tad varu droši apgalvot, ka neviens no tiem nesniedz tik plašas uzziņas, kā to dara 1188. 1188 sadarbojas ar vairākiem Latvijā vadošiem un zināmiem uzņēmumiem, kuri ir uzticējuši savu reklāmu un daļējas izaugsmes iespējas tieši uzziņu dienestam 1188. Šī sadarbība veicina trīskāršu uzticību- no uzņēmuma puses, no 1188 puses un no patērētāja puses. Šī brīža situācijā un veiksmīgas uzņēmējdarbības veicināšana ir būtiska nozīme tam, kā tiek veidots mārketings uzņēmumā. Varu secināt, ka mārketinga darbība uzņēmumā ir ļoti veiksmīga un pareizi izplānota, jo uzziņu dienestam ir ļoti daudz lojālu klientu. To var secināt pēc saņemtajām atsauksmēm un ikdienas darba apjoma, gan zvani, gan sms, gan wap, gan web.
Klienti ir gadu gaitā ir pārliecinājušies par sniedzamo uzziņu kvalitāti un atsaucību. Ikkatrs saņemtais zvans ir unikāls, tāpat kā klients klausules otrā pusē- ir būtiski, ka klients tiek apkalpots pēc visaugstākā standarta, lai beidzot zvanu viņš paliktu apmierināts par sniegtā pakalpojuma kvalitāti.
Uzziņu dienests 1188 ir unikāls un īpašs ne tikai ar savu plašo uzziņu klāstu, bet arī daudzveidīgām iespējām, kā klientam ir iespējams piekļūt informācijai. Lielu uzsvaru varu likt uz operatoru attieksmi pret klientu, ikvienam ir patīkami, ja atbild laipns, pozitīvs un dzīvs cilvēks. Esmu saskārusies ar vairākiem operatoriem, kuriem uzdodot muļķīgu jautājumu atbild strupi un neapmierināti un dažreiz liekas, ka atbild robots vai autoatbildētājs. Sajūtas nav patīkamas un ir skaidrs, ka vairāk uz šādu uzziņu dienestu cilvēks nezvanīs. Un, lai tā nebūtu 1188 operatoru grupa ir īpaša, laipna, atsaucīga, atjautīga un palīdzēs klientam, lai vai cik dīvains, vai muļķīgs būtu jautājums.
Priekšlikumus uzziņu dienesta 1188 darbības attīstībai varu minēt tikai vienu -plašāku reklāmu par piedāvātajiem uzziņu pakalpojumiem, jo pašlaik ļoti liela daļa Latvijas iedzīvotāju nezina cik daudz iespējas piedāvā uzziņu dienests 1188. Iedzīvotāji zina, ka zvanot uz 1188 ir iespējams uzzināt uzziņu informāciju, bet nezina cik plašā apmērā, kā arī popularizēt mājas lapu, jo tajā ir ļoti daudz un dažādu iespēju izklaidei un atpūtai.
…
Prakses atskaites mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību atbilstoši noteiktajiem prakses uzdevumiem. Prakse vieta ir Latvijas lielākajā informatīvo un ārpakalpojuma sniedzēja uzņēmumā SIA „Lattelecom BPO” Rīgas nodaļā. SIA Lattelecom BPO ir SIA Lattelecom grupas uzņēmums, kurš ir dibināts 2005. gada jūlijā, no mātes uzņēmuma Lattelecom atdalot Kontaktu centra daļu. BPO ir saīsinājums no Business Process Outsourcing jeb Biznesa procesu ārpakalpojumi, kas norāda uz uzņēmuma darbības veidu un ir atpazīstams kā Latvijas, tā arī ārvalstu biznesa vidē. Uzņēmums sniedz klientu apkalpošanas risinājumus un biznesa procesu ārpakalpojumus, kā arī 1188 informatīvos pakalpojumus.
- Prakses atskaite
- Sabiedriskās organizācijas dibināšanas dokumenti
- Saimniecības vadītāja amata apraksts
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Saimniecības vadītāja amata apraksts
Paraugs augstskolai3
-
Audita atskaite
Paraugs augstskolai8
-
Prakses atsauksme (raksturojums) juristam (jurists)
Paraugs augstskolai1
-
Uzņēmuma statūti
Paraugs augstskolai8
-
Projekta izstrādes paraugs
Paraugs augstskolai5