Politisko partiju reklāmu attainojums priekšvēlēšanu laikā Latvijas presē un laikrakstos: kontentanalīze
Mediji: laikrakstu “Neatkarīgā rīta avīze” un “Latvijas Avīze”, un žurnāla “Ir” izdevumi 2018.gada priekšvēlēšanu laikā.
Partijas, kuras pētīs: “Nacionālā apvienība”, “Saskaņa”, “Vienotība”, “Zaļo un zemnieku savienība”, “Progresīvie”, “Latvijas reģionu apvienība”.
Mērķi:
• apkopot abos laikrakstos pausto informāciju par partijām;
• pēc reklāmās paustās informācijas, censties izveidot katras partijas aptuveno portretu;
• izpētīt, vai partijas tēls, atkarībā no vēlēšanu datuma tuvošanās, mainās/kļūst aktīvāks un, ja mainās, tad kādas ir galvenās izmaiņu iezīmes;
• izvēlēties vienu partijas tēlu un salīdzināt tā attēlojumu katrā no izvēlētajiem laikrakstiem;
• ņemot vērā pašreizējo mediju darbību un aktivitāti, noskaidrot vai partiju tēli ir mainījušies salīdzinājumā ar priekšvēlēšanu laiku
…