Pēc diendusas audzinātāja vada nodarbību, lai nostiprinātu bērnu iegūtās zināšanas. Nodarbība sākas ar šādiem jautājumiem:
- „Atcerieties bērni, kur jūs nesen bijāt ekskursijā?”
- „Kas ir bibliotēka?”
- „Ko jūs tu darījāt?”
- „Ko dara bibliotekāri?”
- „Ko viņa pastāstīja par to, kā jāsaudzē grāmatas?”
- „Kāpēc grāmatas ir jāsaudzē?”
Kad bērni ir izteikuši savas domas, audzinātāja izdara secinājumu: „Grāmatas radīšanā piedalās daudz cilvēku, viņi ražo papīru, drukā grāmatu, iesien to, mākslinieki zīmē ilustrācijas un vāku. Pat grūti saskaitīt, cik daudz cilvēku rūpīgi, ar mīlestību strādā pie vienas grāmatas. Grāmatu saudzēt- nozīmē cienīt visu šo cilvēku darbu. Jāsaudzē jebkura grāmata – gan bibliotēkas, gan personīgā. Jāraugās, lai mūsu grupas bibliotēkā grāmatām būtu labi, lai tās būtu rūpīgi novietotas un salabotas.”
…