Ievērojot iepriekš minēto, kritiski ir vērtējumi Noteikumos minētie faktu konstatējumi par zaudējumiem un postījumiem, ko nodara lapsas. Nav skaidrības par to, kāds ir zaudējumu un postījumu apmērs. Trūkst arī pamatojuma, kas ietver faktisko un tiesisko apstākļu analīzi. Netika apsvērti arī lietderības apsvērumi. Piemēroto tiesību normu uzskaitījums arī nav atrodams minētajā aktā.
Ievērojot to, ka iestāde Noteikumu izdošanas procesā ir pieļāvusi būtiskas procesuālās kļūdas, nevar paļauties, ka faktiskie apstākļi ir konstatēti pareizi, līdz ar to, Noteikumi ir atzīstami par prettiesiskiem un tādēļ atceļamiem. (skat. piem. Latvijas Republikas Augstākās tiesas Senāta Administratīvo lietu departamenta 2005. gada 15. marta spriedumu lietā Nr. SKA-59).
Ievērojot visu iepriekš minēto, pamatojoties uz APL 22.p. pirmās daļas 2.p., 184.p. pirmās daļas 1.p., 186.p., 188.p. pirmo daļu un vispārējiem tiesību principiem, lūdzu:
1. Pieņemt 2017.gada 29.marta Pieteikumu un ierosināt tiesvedību;
2. Izskatīt lietu mutvārdu procesā;
3. Atzīt 2008.gada 29.februāra Sausāju pagasta pašvaldības saistošus noteikumus “Par lapsu skaita ierobežošanu Sausāju pagastā” par prettiesiskiem;
4. Atcelt 2008.gada 29.februāra Sausāju pagasta pašvaldības saistošus noteikumus “Par lapsu skaita ierobežošanu Sausāju pagastā”.
…