1. Pētījuma mērķis – noskaidrot kā kompānijas veido vērtību sistēmu saviem darbiniekiem.
2. Pētījums dalībnieki – 4 Ukrainas lielu ražošanas uzņēmumu Pārdošanas, Tirdzniecības, Grāmatvedības, Līgumslēgšanas nodaļas 156 darbinieki.
3. Darba hipotēze - atrast atbildi uz šādiem jautājumiem:
- Cik efektīvi kompānijās tika izveidota vērtību sistēma no pašu darbinieku viedokļa?
4. Pētījuma metodoloģija:
Pētījums tika veikts 2004.gada jūlijā - septembrī Ukrainas ražošanas kompānijās. Pētījumā piedalījās 4 Ukrainas lielu ražošanas uzņēmumu Pārdošanas, Tirdzniecības, Grāmatvedības, Līgumslēgšanas nodaļas 156 darbinieki.
Darba, organizācijas un personības vērtības tika pārstāvētas ar dažādiem kritērijiem un darbinieki tās vērtēja ņemot vērā 2 pamatparametrus: kritērija nozīmīguma pakāpe darbiniekiem un kritēriju realizācijas pakāpe kompānijā.
Pie zemā realizācijas līmeņa (zem 60%) pieskaitāmi sekojoši radītāji:
1. Apmierinātība ar izpildīta darba apjomu.
2. Ērts darba grafiks.…