-
Pedagoģiskais darbs
Paraugs32 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Pedagoģija
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Pedagoģiskās prakses lekciju un nodarbību tematiskais izkārtojums | 2 | |
Hospitētās mācību nodarbības analīze | 3 | |
Hospitētās mācību nodarbības analīze | 4 | |
Hospitētās mācību nodarbības analīze | 5 | |
Hospitētās mācību nodarbības analīze | 6 | |
Pedagoģiskais plāns nr.1 | 7 | |
Lekcijas konspekts | 9 | |
Nodarbības analīze | 19 | |
Pedagoģiskais plāns nr.2 | 21 | |
Lekcijas konspekts | 23 | |
Nodarbības analīze | 26 | |
Pedagoģiskais plāns nr.3 | 28 | |
Lekcijas konspekts | 30 | |
Nodarbības analīze | 35 | |
Pedagoģiskais plāns nr.4 | 36 | |
Nodarbības analīze | 38 | |
Pedagoģiskās prakses pašvērtējums un secinājumi | 39 | |
Reģionālā anestēzija. Mācību programma | 40 |
Pedagoģiskās prakses pašvērtējums un secinājumi
Es izvēlejos Paula Stradiņa Veselības un Sociālās aprūpes koledžu tāpēc, ka agrāk tur mācījos pati. Mani tur uzņēma ļoti laipni. Mani iepazīstināja ar darba vadītāju. Vadītāja man uzreiz uzticējās. Mēs ar viņu pārrunājām par lietu, kas mani interesēja, tad viņu interesēja, kurš priekšmets man interesē visvairāk. Viņa man atļāva izvēlēties pašai, ko es gribu lasīt un sastādīja man grafiku tā, lai man būtu ērtāk braukāt.
Pati koledža atrodas ļoti skaistā un klusā vietā. Koledžā ir ļoti omulīgi, pat nevar pateikt, ka tā ir mācību iestāde. Es biju dažādās auditorijās, katra bija ļoti ērti, ļoti labi iekārtota un aprīkota praktiskām nodarbībām.
Es ļoti apzinīgi gatavojos lekcijām, visu darīju pati: meklēju materiālus, atlasīju informāciju. Daudz ko pati nezināju, daudz ko atkārtoju. Grūtības sagādāja sevis pasniegšana, laika aprēķināšana un studentu iesaistīšana pārrunās. Visas lekcijas, ko es lasīju, man bija dažādas grupas - tas arī apgrūtina pedagoģisko procesu. Katru reizi, gatavojoties nodarbībām, es nezināju, kāda būs studentu reakcija uz to, kā es pasniegšu lekciju, nezināju viņu rakstura īpašības, viņu uzvedību. Katrai lekcijai man bija vajadzīgs adaptācijas periods kādas 15 min.
Visas četras lekcijas man bija pasīva mācīšanas metode - lekcija. Divās nodarbībās otrajā pusē man bija praktiskā nodarbība (aktīva mācīšana metode).
Mācību organizācijas formas veids – frontāla (skolotājs rod tiešu saskarsmi uzreiz ar visiem attiecīgās klases studentiem - stāsta, skaidro, iesaista studentus kopējās problēmas risināšanā).
Mācīšanas stils – tradicionāls (galvenajā vietā ir skolotāja darbība un apgūstamā mācību viela), demokrātiskais stils.
Ar visu to, ka šī prakse sagādāja man daudz grūtības un aizņēma visu manu laiku, esmu priecīga, ka visus savus darbus paveicu labi. Sākumā gāja ļoti grūti, gan fiziski, gan emocionāli, bet man ir liels prieks, ka tiku tam pāri. Man ļoti patika komunicēt ar studentiem, apspriest jautājumus no prakses un dzīves, labprāt piedalījos diskusijās. Gribētos iemācīties justies brīvi auditorijas priekšā. Kopumā jūtos apmierināta ar paveikto darbu.
…
- Darba plāns un iekšējās kārtības noteikumi pirmsskolas iestādei
- Medmāsas resertifikācijas darbs
-
Pedagoģiskais darbs
Paraugs32 Anatomija, veselība, medicīna, higiēna, Pedagoģija
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pārbaudes darbs farmakoloģijā
Paraugs augstskolai3
-
Laboratorijas darbs mācību priekšmetā "Civilā aizsardzība"
Paraugs augstskolai1
-
Pārbaudes darbs 5.klasei par tēmu
Paraugs augstskolai1
-
Otrais patstāvīgais darbs fizikā "Dinamika"
Paraugs augstskolai2
-
Pārbaudes darbs par nodokļiem 9.klasē
Paraugs augstskolai4