-
Pasažieru pārvadājumu organizācija un vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
MARŠRUTA SHĒMA | 5 | |
TEHNOLOĢISKIE APRĒĶINI | 6 | |
MARŠRUTA ATTĀLUMU STARP PIETURĀM UN VISA MARŠRUTA GARUMA APRĒĶINS | 6 | |
AUTOBUSU KUSTĪBAS LAIKA APRĒĶINS | 7 | |
Kustības laiks | 8 | |
Dīkstāves laiks pieturās | 9 | |
Satiksmes laiks | 10 | |
Reisa laiks | 11 | |
Aprites reisa laiks | 11 | |
AUTOBUSU KUSTĪBAS ĀTRUMA APRĒĶINS | 12 | |
Vidējais tehniskais ātrums | 12 | |
Satiksmes ātrums | 12 | |
Ekspluatācijas ātrums | 13 | |
PASAŽIERU PLŪSMAS | 14 | |
PASAŽIERU PLŪSMAS IZPĒTES TERMIŅI UN MĒRĶI | 14 | |
PASAŽIERU PLŪSMAS SADALĪJUMS | 15 | |
Pasažieru plūsmas sadalījuma epīras | 15 | |
PĀRVADĀŠANAS APJOMA NOTEIKŠANA | 18 | |
Pārvadāto pasažieru skaits dienas laikā | 18 | |
Izpildīto pasažier-km daudzums diennakts laikā | 18 | |
AUTOBUSU DAUDZUMS, KUSTĪBAS SARAKSTS UN ŠOFERU SKAITS | 19 | |
AUTOBUSU DAUDZUMS | 19 | |
Tehniskais raksturojums | 19 | |
Nepieciešamais autobusu skaits | 20 | |
Kustības intervāls un biežums | 20 | |
AUTOBUSA KUSTĪBAS SARAKSTS | 21 | |
Izejas dati | 22 | |
Kustības saraksts | 23 | |
AUTOBUSA DARBA RĀDĪTĀJI | 25 | |
Kopējais reisu skaits | 25 | |
Autobusa darba laiks | 25 | |
Autobusa nobraukums | 26 | |
AUTOBUSA ŠOFERU SKAITS | 27 | |
Autobusa darba stundu skaits mēnesī | 27 | |
Šoferu darba stundu skaits mēnesī | 27 | |
Nepieciešamais šoferu skaits | 27 | |
TEHNOLOĢISKI – EKONOMISKIE APRĒĶINI | 28 | |
IENĀKUMI UN PASAŽIERU SKAITS | 28 | |
Ienākumi vienas dienas laikā | 28 | |
Nepieciešamais pasažieru skaits | 28 | |
Kopējās izmaksas | 29 | |
NORMATĪVIE DOKUMENTI | 31 | |
SECINĀJUMI | 34 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 35 |
Secinājumi
12. autobusa maršruta garums ir 11.58 km, kuru veido 13 pieturas. Maršruta shēma, satiksmes virzienu kustības dēļ, pilnībā nesakrīt abos virzienos, arī reisā pavadītais laiks atpakaļ braucot ir nedaudz garāks.
Vislielākais pasažieru pārvadājumu apjoms ir rītos virzienā uz centru un vakaros no centra. Kopā, lai pārvadātu pasažierus, šim maršrutam pietiek ar 1 autobusu, kurš, manā gadījumā, tika izvēlēts BCI CITIRIDER ar maksimālo pasažieru ietilpību 70.
Vienas dienas laikā abi autobusi kopā veic 12 reisus un pārvadā aptuveni 226 pasažierus. Aprēķinot autobusa maršruta ekonomisko pusi - minimālo pasažieru skaitu, kas vienā reisā jāpārvadā, iegūst 15 pasažierus.
Valdlaučos šo transportu pamatā izmanto strādājoši cilvēki vai studenti, kuri ir bez sava auto, bet tādu nav daudz. Daudzas skolas atrodas Pārdaugavā, kas samazina jaunāka gada gājuma cilvēku sabiedriskā transporta izmantošanas nepieciešamību. Arī kustības saraksts liecina par to, ka dienas vidū tikpat kā nav pasažieru, kuri dotos vienā vai otrā virzienā, tātad visi ir nokļuvuši darbā vai skolā.
Bez 12. autobusa ir vēl 1 pilsētas maršruta autobuss, kurš kursē caur Valdlaučiem, kā arī starppilsētu mikroautobusi uz Ķekavu. Abi pilsētas autobusi kursē ar intensitāti 1 reize stundā, kas, manuprāt, pieļauj iespēju par vairāku maršrutu apvienošanu.
12. autobuss savu ekonomisko derīgumu, pēc manām domām, galvenokārt ir ieguvis pateicoties tam, ka tas ir ātrākais maršruts no Valdlaučiem līdz Rīgas centram, ko daudzi cilvēki izmanto, lai rītos ilgāk pagulētu u.tml..
…
Sabiedriskais transports Rīgā sastāv no autobusu, trolejbusu un tramvaju maršrutiem, kā arī mikroautobusu maršrutiem. Kopā šis sabiedriskā transporta tīkls diezgan vienmērīgi pārklāj visu Rīgas teritoriju, kā arī stiepjas ārpus Rīgas pilsētas administratīvajām robežām. Autobusu transports sastāda apmēram 60% no visa sabiedriskā transporta Rīgā. Tas arī ir viens no izdevīgākajiem transporta veidiem, jo salīdzinot ar tramvaju un trolejbusu, tam nav nepieciešama speciāla infrastruktūra – sliedes vai gaisa vadi.
- Iekšējās darba kārtības noteikumi
- Līgums par pakalpojumu sniegšanu starptautisko autotransporta pārvadājumu veikšanā
- Pasažieru pārvadājumu organizācija un vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Līgums par pakalpojumu sniegšanu starptautisko autotransporta pārvadājumu veikšanā
Paraugs augstskolai5
Novērtēts! -
Transporta tehnoloģiju operāciju vadība. Mājas darbs
Paraugs augstskolai19
-
Iekšējais audits uzņēmuma "X" finanšu vadībā
Paraugs augstskolai3
-
Projektu izstrāde un vadība
Paraugs augstskolai26
-
Korporācijas vadība
Paraugs augstskolai1