Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:906992
 
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzdevuma nostādne    3
2.  Lietotāja instrukcija    4
  Manas individuālās spēles noteikumi    4
3.  Programmas funkcionēšanas piemērs    5
4.  Programmas pirmteksts ar komandu komentāriem    13
5.  Secinājumi    16
6.  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

5 Secinājumi
Veidot šo darbu man bija lielas problēmas, jo sapratu, ka man nav tik stipras zināšanas programmēšanā, lai varētu ātri izveidot šo darbu. Taisot 4. Laboratorijas darbu bija jāmeklē informācija internetā, bet ar to nepietika, lai es varētu izveidot šo darbu, tāpēc devos uz bibliotēku pakaļ grāmatām. „Paralēla procesu darbība un laiksakritīga resursa darbība” beigās liekas samērā viegli izveidot, kad darbs ir izveidots, tad viss kļūst skaidrs un es esmu krietni papildinājusi savas zināšanas programmēšanā un tas man ļoti palīdzēs turpmāk programmējot. Uzdevums bija ļoti interesants un spēles noteikumus izdomāju ar sev šobrīd tuvu tematu saistībā ar īpašumiem.
Uzdevuma sākumā nebija īsti skaidrs kāds būs spēles rezultāts un kā viss kopā darbosies, bet pateicoties grāmatām un interneta resursiem un padomiem dažos forumos, man izdevās uzprogrammēt šo darbu. Iepriekš biju jau programmējusi gan pascal, gan citās valodās, bet šo uzdevumu man bija grūti saprast un nācās krietni pastrādāt līdz izdevās izveidot, jo operētājsistēmas tika dots gluži cits uzdevums nekā parasti. Sākumā mēģināju programmēt ar flash palīdzību, bet nekas neizdevās tik viegli kā likās, jo tur bija grūti izveidot iterācijas un tā programmēšanas valoda ir vairāk domāta animāciju un vizuālu programmu veidošanai.
Tomēr neskatoties uz daudzām iespējām, kur programmēt beigās programmēju C, jo tas ir pierastāks un tā sintaksi es pārzinu labāk nekā citu programmēšanas valodu, jo mēģinājumi programmēt citur beidzās nesekmīgi. Programmējot C man bija vieglāk izpildīt visus noteikumus, kas bija prasīti. Daudz laika pagāja kamēr izdevās izveidot ciklus un kompilējot izlabot kļūdas tajos. 4 praktiskais darbs bija grūts un ar to nebija viegli tikt galā.
Spēlē uzvar spēlētājs kam ir visvērtīgākās mājas, šeit ir interesanti, jo kā jau redzējām testa piemērā, ka ne vienmēr uzvar tas kam pieder visvairāk māju, bet gan uzvar tas kam ir visvērtīgākās mājas. Spēlētāji pērk un pārdot mājas un rezultātā uzzinām uzvarētāju. Uzdevumu izdevās izpildīt pietiekami labi un pateicoties šim uzdevumam ieguvu zināšanas par paralēliem procesiem un to darbību, kas man var noderēt arī turpmāk.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties