Pirms pircējs iegādājas preces uz nomaksu vai, ja par precēm netiek samaksāts skaidrā naudā preces izsniegšanas vietā (iegādājas preces uz pārskaitījumiem caur bankas iestādēm), pārbaudīt (veicot uzziņas pa telefonu, izbraucot uz vietas pēc pircēja norādītās adreses vai pēc citiem pieejamiem informācijas avotiem), vai pircēja uzrādītie dati par sevi ir patiesi,
Sabiedrības grāmatvedībā un preču tirdzniecības vietās savākt informāciju par parādniekiem:
parāda rašanās vietu un laiku,
parāda veidu un apjomu,
- parādnieku adreses u.c. sabiedrībā esošo informāciju par parādnieku,
Atgādināt klientiem pa telefonu vai vēstulēs par parāda atdošanas termiņu vai par tā pārcelšanu,
Noskaidrot parādnieku faktiskās adreses, izmantojot pieejamos informācijas avotus un tos personiski apmeklēt, ja parādnieks nereaģē uz telefonu zvaniem vai vēstulēm,
Ja parādnieks ir atrodams un apsola nomaksāt parādus, tad paņemt parakstu no parādnieka par parāda apmaksas termiņu,…