Paraugs
Tehnoloģijas
Auto, moto u.c. tehnika
Paaugstinātas pārgājības vieglais auto UAZ Patriot-
Paaugstinātas pārgājības vieglais auto UAZ Patriot
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Tehniskie dati | ||
Automobiļa ģeometriskie parametri | ||
Automobiļa pārvietošanai nepieciešamā enerģija un degvielas patēriņš | ||
Motora ārējā ātruma jaudas un griezes raksturlīknes | ||
Automobiļa kinemātiskie ātrumi | ||
Vilces bilance | ||
Jaudu bilance | ||
Potenciālo ātrumu raksturlīkne | ||
Automobiļa paātrinājumi uz horizontāla asfalta visos pārnesumos | ||
Automobiļa ieskriešanās ar maksimālo intensitāti uz asfalta | ||
Apstāšanās ceļa atkarība no bremzēšanas sākuma ātruma | ||
Bremžu spēku optimālais sadalījums pa automobiļa asīm | ||
Automobiļa bremzēšanas spēks no motora uz riteņiem pie visiem apgriezieniem | ||
Motora ārējā ātruma īpatnējā degvielas patēriņa un stundas degvielas patēriņa raksturlīknes | ||
Motora slodzes raksturlīkne | ||
Motora degvielas patēriņa karte | ||
Motora īpatnējais degvielas patēriņš atkarībā no automobiļa ātruma uz horizontāla asfalta | ||
Automobiļa degvielas patēriņš l/100km |
Bremžu spēku optimālais sadalījums pa automobiļa asīm
Šajā nodaļā tika veidots grafiks, kas parāda bremžu optimālo sadalījumu pa asīm tukšam, pilnam un 25%, 50% un 75% slogotam automobilim uz dažādiem ceļa segumiem.
Aprēķinos tika ievērotas arī smaguma centra garenkoordinātes un augstuma izmaiņas atkarībā no automobiļa noslodzes.
Izmantotās formulas:
Z1=G*(b+(φ+f)*hg)/L
Z2=G*(a-(φ+f)*hg)/L
Pb1=φ*Z1
Pb2=φ*Z2
kur:
Z1 - reakcija uz priekšējiem riteņiem
Z2 - reakcija uz pakaļējiem riteņiem
b- attālums līdz smaguma centra projekcijai 2. asij [m]
a - attālums līdz smaguma centra projekcijai 1. asij [m]
hg - smaguma centra augstums [m]
L - auto garenbāze [m]
P - bremzēšanas spēks [N]
f – rites pretestības koeficients
φ – saķeres koeficients
Secinājumi: Palielinoties auto noslodzei palielinās arī bremžu spēki, kas skaidrojams ar svara un līdz ar to arī ceļa reakcijas pieaugumu. No grafika redzams, ka uz sausa asfalta pie jebkura slogojuma automobiļa priekšējā ass bremzē visvairāk, jo rites pretestības un saķeres koeficientu summa ir vislielākā un bremzējot smaguma centrs pārvietojas uz priekšu.
Bremzēšanas spēka galvenais ierobežojošais faktors ir saķere. Arī rites pretestība palīdz nobremzēt automobili.
…
Satura rādītājs Tehniskie dati 2 Automobiļa ģeometriskie parametri 2 Automobiļa pārvietošanai nepieciešamā enerģija un degvielas patēriņš 2 Motora ārējā ātruma jaudas un griezes raksturlīknes 2 Automobiļa kinemātiskie ātrumi 2 Vilces bilance 2 Jaudu bilance 2 Potenciālo ātrumu raksturlīkne 2 Automobiļa paātrinājumi uz horizontāla asfalta visos pārnesumos 2 Automobiļa ieskriešanās ar maksimālo intensitāti uz asfalta 2 Apstāšanās ceļa atkarība no bremzēšanas sākuma ātruma 2 Bremžu spēku optimālais sadalījums pa automobiļa asīm 2 Automobiļa bremzēšanas spēks no motora uz riteņiem pie visiem apgriezieniem 2 Motora ārējā ātruma īpatnējā degvielas patēriņa un stundas degvielas patēriņa raksturlīknes 2 Motora slodzes raksturlīkne 2 Motora degvielas patēriņa karte 2 Motora īpatnējais degvielas patēriņš atkarībā no automobiļa ātruma uz horizontāla asfalta 2 Automobiļa degvielas patēriņš l/100km 2 Izmantotā literatūra 2
- Autotransporta patapinājuma līgums
- Paaugstinātas pārgājības vieglais auto UAZ Patriot
- Patapinājuma līgums automašīnai
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Patapinājuma līgums automašīnai
Paraugs augstskolai3
-
Autotransporta patapinājuma līgums
Paraugs augstskolai1
-
Transporta līdzekļa īpašnieka iesniegums apdrošināšanas kompānijai
Paraugs augstskolai3
-
Mašīnu elementu aprēķini
Paraugs augstskolai23
-
Automobiļa tehnisko datu aprēķins
Paraugs augstskolai5