10. Trenera individuālais darbs ar audzēkņiem treniņu nodarbībā
Tā kā grupa bija diezgan liela (17 bērni), tad faktiski individuāla uzmanība kādam atsevišķam bērnam tika pievērsta maz. Tomēr iespēju robežās treneris gan uzklausīja audzēkņus, kas tie pie viņa vērsās, risinot jautājumu, ja nepieciešams, instruēja un palīdzēja izpildīt vingrinājumus.
Treneris izvirzīja stingrākas prasības tiem audzēkņiem, kas jau bija zinošāki.
11. Kādus rezultātus treneris panāca mācību – treniņu nodarbībā?
Bērni tika visu treniņa stundu fiziski nodarbināti, kas veicināja viņu vispusīgu fizisko sagatavotību, balsta-kustību aparāta nostiprināšanu, uzlaboja muskuļu un saišu koordināciju, tika aktivizēti aerobie un anaerobie ķermeņa procesi. Tika atkārtota iepriekš ņemtā mācību viela, kā arī tie bērni, kas iepriekšējo vielu nezināja/nebija nostiprinājuši, sekojot grupai un pildot līdz, to spēja arī apgūt (vismaz virzienu, kas, savukārt, ļaus tiem mācīties tālāk).
…