Algoritmu salīdzinājums:
Katrs no darbā pielietotiem pārmeklēšanas algoritmiem izpildīja savu uzdevumu – tika atrasts atrisinājuma ceļš stāvokļu telpā. Risināšanas gaitas rezultāti, parāda, ka 3.uzdevumā realizētais divvirzienu pārmeklēšanas plašumā algoritms, ļauj atrāk atrast eksistējošo ceļu starp uzdoto sākuma virsotni un uzdoto pārmeklēšanas mērķi. Tas ir tāpēc, ka pārmeklēšana vienlaicīgi tiek veikta abos virzienos: no datiem un no mērķa. Šis algoritms darbu beidza 3. iterācijā, jo abos OPEN sarakstos tika konstatēta virsotne F. Savukārt, 2.uzdevumā izmantotā no datiem virzīta pārmeklēšana dziļumā dotām spēļu kokam arī bija efektīva, jo pārmeklēšanas mērķis atradās dziļos līmeņos, un tas tika sasniegts 5. iterācijā. Turklāt, OPEN saraksts ietvera salīdzinoši daudz virsotņu skaitu pēdējās iterācijās, kas var būt skaidrojams ar lielu stāvokļu telpas vidējo zarošanas koeficientu. Salīdzinot abus algoritmus priekšrocība šajā situācijā tiek dota divvirzienu pārmeklēšanai plašumā.
…