Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:209805
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Algoritmu salīdzinājums:
Katrs no darbā pielietotiem pārmeklēšanas algoritmiem izpildīja savu uzdevumu – tika atrasts atrisinājuma ceļš stāvokļu telpā. Risināšanas gaitas rezultāti, parāda, ka 3.uzdevumā realizētais divvirzienu pārmeklēšanas plašumā algoritms, ļauj atrāk atrast eksistējošo ceļu starp uzdoto sākuma virsotni un uzdoto pārmeklēšanas mērķi. Tas ir tāpēc, ka pārmeklēšana vienlaicīgi tiek veikta abos virzienos: no datiem un no mērķa. Šis algoritms darbu beidza 3. iterācijā, jo abos OPEN sarakstos tika konstatēta virsotne F. Savukārt, 2.uzdevumā izmantotā no datiem virzīta pārmeklēšana dziļumā dotām spēļu kokam arī bija efektīva, jo pārmeklēšanas mērķis atradās dziļos līmeņos, un tas tika sasniegts 5. iterācijā. Turklāt, OPEN saraksts ietvera salīdzinoši daudz virsotņu skaitu pēdējās iterācijās, kas var būt skaidrojams ar lielu stāvokļu telpas vidējo zarošanas koeficientu. Salīdzinot abus algoritmus priekšrocība šajā situācijā tiek dota divvirzienu pārmeklēšanai plašumā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties