Algoritmu salīdzinājums:
Salīdzinot abus algoritmus var pateikt, ka abi algoritmi sasniedza pārmeklēšanas mērķi, un sasniedza diezgan ātri (abiem bija nepieciešams tikai 4 iterācijas).
Tā, ka tika izvēlēta laba heiristika un spēles koks nav pārāk sarežģīts, sanāca, ka katra līmenī ir stāvoklis ar labāko heiristisko mēru, nekā iepriekšējā līmenī vislabākajam stāvoklim. Vispār ir 4 līmeni. Un pirmajā algoritmā (vislabākā stāvokļa meklēšana) bija 4 iterācijas tāpēc, ka algoritms uzreiz katrā līmenī redzēja labāko virsotņi, nekā iepriekšējā līmenī un sasniedza mērķi. Otram algoritmam pareizas hierarhijas grafā (starveida pārmeklēšana ar platumu 3), cik man liekas, vienmēr ir tik daudz iterāciju, cik ir līmeņu skaits (pie nosacījumā, ka pārmeklēšanas sakuma un mērķa virsotnes atrodas grafa saknēs un strupceļā stāvokļos) – tāpēc ari šim algoritmam bija nepieciešams tikai 4 iterācijas.
Ir atšķirība sarakstos OPEN apjoma, jo algoritmā starveida pārmeklēšana ar platumu 3 OPEN sarakstā var būt tikai 3 virsotnes vienlaicīgi (max), jo platums ir “3”. Bet algoritmā vislabākā stāvokļa meklēšana virsotnes sarakstā OPEN tiek apskatītas rindas kartībā. Atšķirība ir ari sarakstos CLOSED, jo algoritmā vislabākā stāvokļa meklēšana tur ir tikai izvērstas virsotnes. Algoritmā starveida pārmeklēšana tur ir ne tikai izvērstas virsotnes, bet arī tie, kuri bija novērtēti, bet nebija iekļauti sarakstā OPEN (platuma ierobežojuma dēļ).
…