Stundas gaita
Ievaddaļa-ierosināšanas fāze
Skolotāja darbība
Iepazīstina ar stundas tēmu, to uzraksta uz tāfeles. Lūdz skolēnus mācību grāmatā izlasīt Kristapa stāstu. Rosina skolēnus uz sarunu par izlasīto, uzdodot jautājumus: „Kāpēc tiesības rīkoties ar privātīpašumu regulē likums? Kāpēc nepilngadīgo personu tiesības likums ierobežo? Kāpēc cilvēku privātās attiecības jāregulē ar likumu? Ko iepriekš dzirdējuši par īpašuma tiesībām?”. Noklausās skolēnu atbildes. Lūdz skolēnus pierakstu kladēs ierakstīt civiltiesību definīciju: ”Civiltiesības ir tāda tiesību norma, kas regulē cilvēku privātās attiecības- gan attiecības ar mantu, gan savā starpā.” Pajautā skolēniem, kā viņi saprot šo definīciju. Klausās skolēnu atbildes.
Skolēnu darbība
Stundas tēmu ieraksta pierakstu kladēs.
Izsaka savus viedokļus par privātīpašuma tiesībām.
Pierakstu kladēs ieraksta civiltiesību definīciju.
Piezīmes
5 min
…