Pedagoģiskās darbības pašanalīze.
Skolēni mācību procesā piedalījās ar interesi un patiku. Demonstrējumi tika aplūkoti vērīgi un secinājumi tika izdarīti pārdomāti. Pareiza likās izvēle viņiem pašiem izveidot katram savu priekšmetu izkārtojumu un to uzzīmēt.
Par skolēnu mācīšanās darbības izpausmi liecināja viņu kopīgā sadarbība un sadarbība ar skolotāju, vērojot un analizējot mākslas darbus ,atrodot un izprotot kontrasta jēgu un izprotot plakņu novietojumu darbos.
Ļaujot pašiem izvietojot priekšmetus tālākai darbībai un apskatot demonstrētos darbus, bērnos veicināju kritiskās domāšanas prasmes. Sadarbības prasmes tika veicinātas pārrunājot par demonstrētajiem mākslas darbiem un piedaloties diskusijā, analizējot darbus.
Radošā domāšana tika veicināta - zīmējot savu darbu, kurā attainoja dažāda lieluma priekšmetus, kas aizsedza cits citu. Lai darbā radītu saredzamu noskaņu, skolēniem bija veiksmīgi jāprot salikt priekšmeti. Stundas mērķis bija skolēnos veidot izpratni par tuvāk un tālāk novietotu objektu attēlošanu.
Ar darbu skolēni tika galā veiksmīgi, tā kā katrs skolēns individuāli, katrs skolēns krāsu toņus bija izvēlējies atbilstoši savam noskaņojumam un raksturam. Atslēgas vārdi šajai nodarbībai ir ,,klusā daba”, ,,noskaņa”.
Stundas tēma man pašai ļoti patika un redzēju, ka arī bērnos izraisīju interesi. Skolēni izteica vēlmi atnest savus priekšmetus un citā nodarbībā arī zīmēt. No šīs stundas guvu apliecinājumu zināmam faktam, ka caur krāsām vislabāk redzēt bērna emocionālo noskaņojumu. Kopumā bērni visi bija pozitīvi, atvērti un radoši. Otreiz šādā nodarbībā nemainītu neko.
…