5.2. Amata uzdevumu apraksts
1. Saņemt un sašķirot visu ienākošo korespondenci;
2. Reģistrēt ienākušos dokumentus “Saņemtās dokumentācijas reģistrācijas žurnālā”.
3. Ievadīt datorā visus vadītāja, vadītāja vietnieka un izstrādātos dokumentus, vēstules.
4. Nosūtāmos dokumentus, vēstules iereģistrēt “Izejošo dokumentu uzskaites žurnālā”.
5. Sastādīt darbinieku sarakstus caurlaižu noformēšanai.
6. Izpildīt visus vadības rīkojumus.
7. Noformēt darbiniekiem braukšanas biļetes un veikt saistošo dokumentāciju.
8. Sastādīt dokumentu nomenklatūru un veikt to nodošanu arhīvā.
9. Nodrošināt laicīgu un kvalitatīvu darba laika uzskaites tabulu vešanu.
10. Sastādīt darbinieku avansa sarakstu.
11. Sagatavot materiālus darbinieku disciplinārsodu izskatīšanai, noformēt protokolus.
12. Veikt darba nespējas lapu uzskaiti.
13. Veikt grafiku uzskaiti par darba laika pārstrādi.
14. Kontrolēt darbinieku medicīniskās apskates savlaicīgu iziešanu.
15. Nodrošināt dokumentu saglabāšanu tekošajā lietvedībā.
16. Sastādīt un kontrolēt atvaļinājuma grafiku darbiniekiem.
17. Ievērot ugunsdrošības, elektrodrošības un darba aizsardzības noteikumu vai instrukciju prasības sava darba pienākumu izpildīšanas laikā.
18. Iziet medicīnisko apskati noteiktajos termiņos.
19. Darbnespējas iestāšanās gadījumā, nekavējoties paziņot par to savam tiešajam vadītājam.
20. Ievērot darba grafiku un disciplīnu.
21. Izpildīt citus vadītāja rīkojumus, savas kompetences ietvaros.
…