Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:434999
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzkalna augstuma not. un uzkalna nolaišanas daļas gareniskā profila projek    5
2.1.  Aprēķina posmu garumu noteikšana    5
2.2.  Pārmiju pārvedu skaits aprēķina posmos un to pagriezienu leņķu summa    6
3.  Šķirošanas uzkalna aprēķina augstuma noteikšana    7
3.1.  Uzkalna konstruktīvais augstums un profils    10
4.  Bremzēšanas ierīču aprēķins    14
4.1.  Summārās bremzēšanas pozīciju jaudas aprēķins    14
4.2.  I BP jaudas aprēķins    15
4.3.  II BP pozīcijas jaudas aprēķins    16
5.  Tehnoloģiskie aprēķini    17
6.  Uzkalna pārstrādes spējas noteikšana    18
7.  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

1. IEVADS
Šķirošanas uzkalns ir galvenais elements šķirošanas stacijās. Šķirošanas uzkalns ir sarežģītu elementu kopums, kas ietver sevī ceļus, signalizācijas iekārtas, bremzēšanas iekārtas un to vadību, apgaismojuma, sakaru un citas iekārtas.
Šķirošanas uzkalnu projektēšanā vagoni tiek iedalīti sekojošās ritējumu grupās:
1. ļoti slikti;
2. slikti;
3. labi;
4. ļoti labi.
Ļoti sliktu un labu (arī ļoti labu) ritējumu īpašības tiek pielietotas aprēķinot intervālus starp vagonu atkabēm uz sadalošām pārmijām un bremzēšanas pozīcijām.
Uzkalna nolaišanas daļas profils un bremzēšanas iekārtu jauda tiek aprēķināti ņemot vērā ļoti laba ritējuma nolaišanas nosacījumus.
Projektējot uzkalnu tiek pieņemti nelabvēlīgi (pretvējš, zema gaisa temperatūra, sarežģīts ceļš) un labvēlīgi (ceļavējš, augstāka gaisa temperatūra un viegls ceļš) vagonu noritēšanas apstākļi. Sarežģīts ceļš skaitās tas, kuru pārvarot tiek zaudēts maksimālais enerģētiskais augstums, viegls ceļš – tas, kam zaudēto enerģētisko augstumu summa ir vismazākā.
Ņemot vērā nelabvēlīgus apstākļus, tiek aprēķināts uzkalna augstums un intervāli starp atkabēm uzkalna nolaišanas daļā.
Ņemot vērā vagonu nolaišanas labvēlīgos apstākļus tiek aprēķināts uzkalna profils un bremzēšanas iekārtu jauda.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1358406
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties