SECINĀJUMI
Izvēlējos lidostas ēku veidot pēc moduļu principa, lai nodrošinātu maksimālu pasažieru ērtību un būtu iespējas palielināt lidmašīnu stāvvietu frontes. Lidosta sastāv no diviem termināļiem un pieciem peroniem, kur četri no tiem ir galerijas tipa, savukārt viens perons ir satelīta tipa. Lai gan satelīta tipa perona būvēšanas izmaksas ir augstākas kā galerijas tipa satelītiem, izvēlējos iekļaut projektā vienu satelīta tipa peronu, ar mērķi, ka tas spēj apkalpot lielākus pasažieru, kravas, lidmašīnu daudzumus, kā arī laika gaitā tos var papildināt, palielināt.
Peronus paredzēts aprīkot ar iekāpšanu pasažieriem caur teleskopisku trapu – tiltu palīdzību. Stāvvietas uz perona un stāvēšanas vietām izvēlējos veidot pēc gabarītiem lielākā apkalpojošā gaisa kuģa tehniskajiem parametriem – spārnu vēziena un gaisa kuģa garuma.
Dispečeru punkts atrodas starp abām termināļu ēkām tā, lai tiktu labi pārredzams lidlauks.
Lidlauka teritorijā izvietoju trīs pacelšanās – nolaišanās joslas, kur divi no tiem ir paralēli un viens novietots šķērsām attiecībā pret paralēlajām pacelšanās – nolaišanās joslām, lai būtu iespējams manevrēt ar to pielietojumu vēja maiņu apstākļu gadījumā.
Helikopteru nosēšanās laukums tika izvietots starp trim pacelšanās – nolaišanās joslām, netraucējot lidmašīnu stūrēšanas kustību uz zemes un ievērojot lielākus attālumus no PNJ, kādi bija norādīti standartos.
…